Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR
Autor Wiadomość
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-07-2011, 08:38   

"Unfortunately we're closed today, my dog has the flue.
Come back later :) "
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-07-2011, 18:22   

http://www.lanciahf.eu/ar...ncia_delta.html
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-07-2011, 19:32   

Raku, to samo obydwa linki kaput :(
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-07-2011, 19:39   

ja robie klik i mi wchodzi.

wejdz na http://www.lanciahf.eu/ -> po lewej pod moteur&turbo -> Arbres à cames
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 24-07-2011, 19:46   

ciekawe wchodząc na ten link z firefoxa jest komunikat, że strona nie czynna bo pies złapał grypę, a z opery wchodzi ....
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-07-2011, 20:53   

Rzeczywiście jak wchodzi się przez np. IE to działa a przez foxa już wyświetla się ten durny napis :lalala: Czyli wniosek taki że najlepsze są wałki z Tipo 2.0 16V jak piszą 5 door's :D + regulowane koła?? Jak by nie mogli podać kod silnika było by prościej szukać. Znalezienie takiego wałka a konkretniej dwóch to jak szukanie igły w stogu siana :( i to w dobrym stanie pewnie za nowe to jak nic będą chcieli 1500-1600 jak nie lepiej.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-07-2011, 21:05   

160A8.046
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-07-2011, 22:12   

Raku, doszedłem do tego dzięki naszej stronce głównej ale dziękuję. Teraz tylko taki znaleźć :( i nie wydać majątku. Bo jeśli cała przeróbka będzie zbyt kosztowna wolę odkładać na 2.0 VT

** Dodano: 26-07-2011, 23:32 **
Wczoraj uprała się wykładzina :lalala: Potraktowana miksem: proszek do prania plus vanish różowa siła do dywanów :badgrin: to wszystko wymieszane w gorącej wodzie i wylane na wykładzinę, potem szczotka i szorowanie. Następnie płukanie myjką ciśnieniową aż przestanie się pienić. Wykładzina schła 24h i dziś ją jeszcze raz odkurzyłem i poprzycinałem farfocle. O to efekt, czyściutka i pachnąca.

Dodatkowo dziś zabrałem się za tylne panele usunąłem z nich rdzę (kapkę było po drugiej stronie) oraz zamatowiłem do malowania.

Pod panelami całkiem niezły widok, trochę oczywiście rdzy było ale poległa w starciu ze szlifierka szczotka druciana oraz długim szorowaniem papierkiem ściernym. Resztę rdzy będę trawił fosolem ale to dopiero po spawaniu tuż przed malowaniem.

O dziwo lewa strona gorsza choć po wyglądnie błotnika można było sadzić że prawa będzie wymagała więcej prac.

** Dodano: 16-08-2011, 22:56 **
Dziś pousuwałem trochę rdzy ze spodu auta rozmontowałem również układ wydechowy w 50% oraz wywaliłem bak. Wydech ogólnie jest w dobrym stanie wymagał jedynie odświeżenia. Poza tym z tabliczki wyczytałem że jest to Supersprint dedykowany do Fiata - Lancii 2.0 Wydech wymaga jeszcze wypolerowania końcówki z nierdzewki. Do tego muszę sobie kupić odpowiednią pastę polerską. Prace związane z usuwaniem rdzy są już prawie na wykończeniu pasowało by się już umawiać na spawanie.




** Dodano: 29-08-2011, 23:51 **
W sobotę zaszaleliśmy razem z Kajlon'em. Dobry wujek przyjechał obspawać mi moją Włoszkę

Wpierw nabyłem sobie oto ten mały arkusz blachy ocynkowanej 0,8mm za którym najeździłem się jak głupi. Jak by ktoś pytał nie mieli mniejszych. Standardowo sprzedają w formacie 2x1m

Pracowaliśmy od ok. 12stej do prawie 19stej z małą przerwą na żarcie. Dziś jeszcze doszlifowałem resztę spawów żeby wyło w miarę równo i pomalowałem całość farbą antykorozyjną narzazie tak tylko żeby nie rdzewiało do celowo na to pójdzie jeszcze guma, a wnętrze będzie i tak malowane po całości.


Dziur nie było wiele głównie te nieszczęsne nadkola. Podłoga zaś niema żadnych dziur. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla dobrego wujka Kajlon'a :partyman:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-08-2011, 23:02   

Pięknie 8) oszlifowane wygląda o wiele lepiej :D nawet ten ogromny glut z nadkola zniknął :lalala:
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-08-2011, 23:06   

JAM_BELFEGOR, widzę że minie już kupiłeś :P , a Kilonowi tak dobrze szło , bo w białym było to samo:P, więc wiedział jak to zrobić .
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-08-2011, 23:17   

Kajlon, no dziś pieściłem te spawy kilka godzin :lalala: i tak tego nie będzie widać ale dla mojego świętego spokoju :D Maciek, no umnie tego było znacznie mniej. Poza tym dzień wcześniej przygotowałem wszystko Kajlon'nowi. Powycinałem mu blaszki, kilka ładnych godzin mordowałem się żeby wyciąć ładne dziurki, a jak sam wiesz nie wszędzie szlifierką dostaniesz. Właściwie w 30% przypadków to było ciecie ręczne i wygładzanie pilnikiem. Co do farby tak kupiłem nie wiem czy taka samą, ale z opisu Kajlon'a wygląda że to samo. Srebrne oleiste geste ;D poza tym drogie. Pisze że 10 lat ochrony :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 30-08-2011, 06:57   

Świetna robota, szkoda, że nie mogę być bliżej Was - chętnie był i sam podziałał coś ;)

Planujesz na koniec jakąś konserwację podwozia?
Ta farba na tłumiku nie zejdzie (ta srebrna)?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-08-2011, 09:04   

miszko, Podwozie będzie po całości konserwowane, tylko znowu mam problem ze znalezieniem kanału :( a na najazdach ciężko robić bo trzeba cały dzień by leżeć i wszystko na twarz leci. Co do farby na tłumiku tego nie wiem :lalala: okaże się jak go przepale. Powiem ci poprzedni tłumik końcowy też malowałem i nic się nie stało. Z malowaniem dojadę za środkowy, może do plecionki bo dalej to już gorąco wykończy farbę, nawet te żaroodporne.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-08-2011, 10:06   

JAM_BELFEGOR, tak z tego co mówisz , to ta farba antykorozyjna ta sama :D . Wiem , że mniej , ale praktycznie te same miejsca , nie tak jak u mnie oczywiście .
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 30-08-2011, 10:39   

Kransale trzeba było od razu ob spawać całą budę na łączeniach blach - sztywniejsza deko by była :)
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-08-2011, 12:22   

Ponownie Lancie odżyła ; D co mnie osobiście cieszy, oby tak dalej. Natomiast obecnie składam silniczek od Opla Corsy 1.2 16v ecotec ; ) Dalsze losy poznamy po generalnym remoncie hihi :P
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-08-2011, 12:27   

maxi, a co umarła że miała ożywać? Cały czas coś się przy niej robi. Na tyle ile pozawala mi czas.
maxi napisał/a:
Natomiast obecnie składam silniczek od Opla Corsy 1.2 16v ecotec ; )
65 kucyków, do czego to będziesz wkładał?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 31-08-2011, 00:35   

JAM_BELFEGOR, miałem na myśli to, że nareszcie podzieliłeś się jakimiś fotkami ; ) Natomiast silniczek od Opelka dostałem za darmo, po wieloletniej znajomości rocznik 2001 wersja C, jeśli uda mi się go poskładać i odpowiedni zestroić ECU to pomyśle, nawet może nad zakupem gołego autka, w październiku wracam na studia, także muszę wszystko rozplanować ; D
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-08-2011, 07:57   

Pany a co lepsze Tipo 2.0 16V czy ta Lancia ? :D Lancia chyba wygląda na nowszą.
     Moneta
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 31-08-2011, 15:45   

VEndriuV napisał/a:
Pany a co lepsze Tipo 2.0 16V czy ta Lancia ?


Tipo słabiej wygłuszone, ma chyba najostrzejsze wałki, jest lżejsze od lancii, nieco bardziej sportowe jednak
Lancia bardziej komfortowa, na pewno lepiej wygłuszona, przez co trochę cięższa, ogólnie lepiej wyposażona, ale w sumie nie znam standardu wyposażenia sedici, więc mogę się mylić

wizualnie sam widzisz różnicę, w końcu tą budę delty zaczęli klepać jak w Europie produkcja Tipo była na ukończeniu(tj 94) :P osobiście wybrałbym deltę z końcówki produkcji(98-99) w 3D, obowiązkowo z Recaro :D
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 31-08-2011, 19:58   

co do wygłuszenia to sie nie zgodzę. Sedici ma identyczne wygluszenia jak lancia :lalala:
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:04   

miro91, zależy które. Lanca ma podwójne wygłuszenie na podłodze (bitum, sprasowana włóknina, bitum), T/T mają pojedynczą warstwę, plus nie ma wygłuszania na nadkolach. Generalnie Delta jest nowszym autkiem lepiej wykończonym niż Tipo. Mam porównanie bo T/T dobrze znam a Lance rozebrałem do gołej blachy (podobnie jak swoje byłe Tipko). Jakość wnętrza jest nie porównywalna z Tipo. Lepsze kubły Recaro niż te w sedi, wszystkie plastiki nie są tak chamskie jak w T/T. Są obłożone na "miękko" lepsze wygłuszenie drzwi, więcej materiału (nawet wszystkie schowki są flokowane). Lepiej wyposażone auto. W standardzie jest ABS, wspomaganie, centralny, el. szyb, lusterka, poducha (i to każdej Delty a nie tylko 2.0). W większości wypadków jest klima, szyber od LS'a w górę skórka na kierownicy, srebrne nakładki progowe itp. Generalnie lepiej zrobione auto, nawet kostki z elektryki obwijali w gąbeczki :lalala: ile się tego na obdzierałem. Za to T/T jest o ponad 100kg lżejsze. Klapa robi swoje i mniej wzmocnień. Stare sedi do tego ma 7 kucyków więcej. Przyspieszenie o prawie 1sek. lepsze niż w Lancy. Nowe sedi po lifcie ma ten sam silnik (139KM). Generalnie nie ma co porównywać tych dwóch aut. Wiadomo dla kogo był Fiat a dla kogo Lancia w ówczesnym czasie. Mnie osobiście obydwa się podobają. Tipko jak sedi to brałbym po lifcie w 3D, może i posypia się gromy ale takie mi się najbardziej podoba. Lance brałbym z początku produkcji taką jak mam. Te z początku produkcji - 93' przystosowane są nawet pod napęd na 4 kółka. Do tego nie podoba mi się to że w nowszych wersjach malowali srebrny grill pod kolor nadwozia i klika innych detali, auto traci wtedy charakter.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:08   

no ja też mam porównanie , moje Tipo wersja S zero wygłuszenia , siorki Tipek SX sprowadzony z niemiec , o wiele ciszej niż u mnie, Lucyna taty cicho :D
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:24   

Jako że zrobiło się trochę o wygłuszeniu, stwierdzam że najlepiej wygłuszone drzwi widziałem w dedrze - tam gdzie w t/t była czarna gruba folia, dedra miała cienką gąbkę podklejoną folią, w jednej delcie też coś takiego widziałem.
Jak pisze JAM_BELFEGOR wnętrze jest sporo lepiej wykonane, gąbki wokół kostek itp. trzeszczenie plastików się zdarza, ale zdecydowanie mniej, jako ciekawostka to jest wygłuszenie pod tylną kanapą(w 2 na 4 d/d ;P )

moje doświadczenia: 2x tempra, 1x delta, 1x dedra + 2 delty rozbierane na części
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
maciek_wk 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 568
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:46   

VEndriuV napisał/a:
http://otomoto.pl/lancia-delta-2-0-hpe-autoryzowany-dealer-C19667506.html ładne :D ale klimy brak...


jak nie ma jak ma...chyba, że to AHS a nie klima
_________________
jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety

jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load