LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR |
Autor |
Wiadomość |
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2011, 08:38
|
|
|
"Unfortunately we're closed today, my dog has the flue.
Come back later " |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2011, 19:32
|
|
|
Raku, to samo obydwa linki kaput |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 24-07-2011, 19:46
|
|
|
ciekawe wchodząc na ten link z firefoxa jest komunikat, że strona nie czynna bo pies złapał grypę, a z opery wchodzi .... |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2011, 20:53
|
|
|
Rzeczywiście jak wchodzi się przez np. IE to działa a przez foxa już wyświetla się ten durny napis Czyli wniosek taki że najlepsze są wałki z Tipo 2.0 16V jak piszą 5 door's + regulowane koła?? Jak by nie mogli podać kod silnika było by prościej szukać. Znalezienie takiego wałka a konkretniej dwóch to jak szukanie igły w stogu siana i to w dobrym stanie pewnie za nowe to jak nic będą chcieli 1500-1600 jak nie lepiej. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2011, 22:12
|
|
|
Raku, doszedłem do tego dzięki naszej stronce głównej ale dziękuję. Teraz tylko taki znaleźć i nie wydać majątku. Bo jeśli cała przeróbka będzie zbyt kosztowna wolę odkładać na 2.0 VT
** Dodano: 26-07-2011, 23:32 **
Wczoraj uprała się wykładzina Potraktowana miksem: proszek do prania plus vanish różowa siła do dywanów to wszystko wymieszane w gorącej wodzie i wylane na wykładzinę, potem szczotka i szorowanie. Następnie płukanie myjką ciśnieniową aż przestanie się pienić. Wykładzina schła 24h i dziś ją jeszcze raz odkurzyłem i poprzycinałem farfocle. O to efekt, czyściutka i pachnąca.
Dodatkowo dziś zabrałem się za tylne panele usunąłem z nich rdzę (kapkę było po drugiej stronie) oraz zamatowiłem do malowania.
Pod panelami całkiem niezły widok, trochę oczywiście rdzy było ale poległa w starciu ze szlifierka szczotka druciana oraz długim szorowaniem papierkiem ściernym. Resztę rdzy będę trawił fosolem ale to dopiero po spawaniu tuż przed malowaniem.
O dziwo lewa strona gorsza choć po wyglądnie błotnika można było sadzić że prawa będzie wymagała więcej prac.
** Dodano: 16-08-2011, 22:56 **
Dziś pousuwałem trochę rdzy ze spodu auta rozmontowałem również układ wydechowy w 50% oraz wywaliłem bak. Wydech ogólnie jest w dobrym stanie wymagał jedynie odświeżenia. Poza tym z tabliczki wyczytałem że jest to Supersprint dedykowany do Fiata - Lancii 2.0 Wydech wymaga jeszcze wypolerowania końcówki z nierdzewki. Do tego muszę sobie kupić odpowiednią pastę polerską. Prace związane z usuwaniem rdzy są już prawie na wykończeniu pasowało by się już umawiać na spawanie.
** Dodano: 29-08-2011, 23:51 **
W sobotę zaszaleliśmy razem z Kajlon'em. Dobry wujek przyjechał obspawać mi moją Włoszkę
Wpierw nabyłem sobie oto ten mały arkusz blachy ocynkowanej 0,8mm za którym najeździłem się jak głupi. Jak by ktoś pytał nie mieli mniejszych. Standardowo sprzedają w formacie 2x1m
Pracowaliśmy od ok. 12stej do prawie 19stej z małą przerwą na żarcie. Dziś jeszcze doszlifowałem resztę spawów żeby wyło w miarę równo i pomalowałem całość farbą antykorozyjną narzazie tak tylko żeby nie rdzewiało do celowo na to pójdzie jeszcze guma, a wnętrze będzie i tak malowane po całości.
Dziur nie było wiele głównie te nieszczęsne nadkola. Podłoga zaś niema żadnych dziur. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla dobrego wujka Kajlon'a |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-08-2011, 23:02
|
|
|
Pięknie oszlifowane wygląda o wiele lepiej nawet ten ogromny glut z nadkola zniknął |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-08-2011, 23:06
|
|
|
JAM_BELFEGOR, widzę że minie już kupiłeś , a Kilonowi tak dobrze szło , bo w białym było to samo:P, więc wiedział jak to zrobić . |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-08-2011, 23:17
|
|
|
Kajlon, no dziś pieściłem te spawy kilka godzin i tak tego nie będzie widać ale dla mojego świętego spokoju Maciek, no umnie tego było znacznie mniej. Poza tym dzień wcześniej przygotowałem wszystko Kajlon'nowi. Powycinałem mu blaszki, kilka ładnych godzin mordowałem się żeby wyciąć ładne dziurki, a jak sam wiesz nie wszędzie szlifierką dostaniesz. Właściwie w 30% przypadków to było ciecie ręczne i wygładzanie pilnikiem. Co do farby tak kupiłem nie wiem czy taka samą, ale z opisu Kajlon'a wygląda że to samo. Srebrne oleiste geste poza tym drogie. Pisze że 10 lat ochrony |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 30-08-2011, 06:57
|
|
|
Świetna robota, szkoda, że nie mogę być bliżej Was - chętnie był i sam podziałał coś
Planujesz na koniec jakąś konserwację podwozia?
Ta farba na tłumiku nie zejdzie (ta srebrna)? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-08-2011, 09:04
|
|
|
miszko, Podwozie będzie po całości konserwowane, tylko znowu mam problem ze znalezieniem kanału a na najazdach ciężko robić bo trzeba cały dzień by leżeć i wszystko na twarz leci. Co do farby na tłumiku tego nie wiem okaże się jak go przepale. Powiem ci poprzedni tłumik końcowy też malowałem i nic się nie stało. Z malowaniem dojadę za środkowy, może do plecionki bo dalej to już gorąco wykończy farbę, nawet te żaroodporne. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-08-2011, 10:06
|
|
|
JAM_BELFEGOR, tak z tego co mówisz , to ta farba antykorozyjna ta sama . Wiem , że mniej , ale praktycznie te same miejsca , nie tak jak u mnie oczywiście . |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 30-08-2011, 10:39
|
|
|
Kransale trzeba było od razu ob spawać całą budę na łączeniach blach - sztywniejsza deko by była |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-08-2011, 12:22
|
|
|
Ponownie Lancie odżyła ; D co mnie osobiście cieszy, oby tak dalej. Natomiast obecnie składam silniczek od Opla Corsy 1.2 16v ecotec ; ) Dalsze losy poznamy po generalnym remoncie hihi |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-08-2011, 12:27
|
|
|
maxi, a co umarła że miała ożywać? Cały czas coś się przy niej robi. Na tyle ile pozawala mi czas.
maxi napisał/a: | Natomiast obecnie składam silniczek od Opla Corsy 1.2 16v ecotec ; ) | 65 kucyków, do czego to będziesz wkładał? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 00:35
|
|
|
JAM_BELFEGOR, miałem na myśli to, że nareszcie podzieliłeś się jakimiś fotkami ; ) Natomiast silniczek od Opelka dostałem za darmo, po wieloletniej znajomości rocznik 2001 wersja C, jeśli uda mi się go poskładać i odpowiedni zestroić ECU to pomyśle, nawet może nad zakupem gołego autka, w październiku wracam na studia, także muszę wszystko rozplanować ; D |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 07:57
|
|
|
Pany a co lepsze Tipo 2.0 16V czy ta Lancia ? Lancia chyba wygląda na nowszą. |
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 15:45
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | Pany a co lepsze Tipo 2.0 16V czy ta Lancia ? |
Tipo słabiej wygłuszone, ma chyba najostrzejsze wałki, jest lżejsze od lancii, nieco bardziej sportowe jednak
Lancia bardziej komfortowa, na pewno lepiej wygłuszona, przez co trochę cięższa, ogólnie lepiej wyposażona, ale w sumie nie znam standardu wyposażenia sedici, więc mogę się mylić
wizualnie sam widzisz różnicę, w końcu tą budę delty zaczęli klepać jak w Europie produkcja Tipo była na ukończeniu(tj 94) osobiście wybrałbym deltę z końcówki produkcji(98-99) w 3D, obowiązkowo z Recaro |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 19:58
|
|
|
co do wygłuszenia to sie nie zgodzę. Sedici ma identyczne wygluszenia jak lancia |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 21:04
|
|
|
miro91, zależy które. Lanca ma podwójne wygłuszenie na podłodze (bitum, sprasowana włóknina, bitum), T/T mają pojedynczą warstwę, plus nie ma wygłuszania na nadkolach. Generalnie Delta jest nowszym autkiem lepiej wykończonym niż Tipo. Mam porównanie bo T/T dobrze znam a Lance rozebrałem do gołej blachy (podobnie jak swoje byłe Tipko). Jakość wnętrza jest nie porównywalna z Tipo. Lepsze kubły Recaro niż te w sedi, wszystkie plastiki nie są tak chamskie jak w T/T. Są obłożone na "miękko" lepsze wygłuszenie drzwi, więcej materiału (nawet wszystkie schowki są flokowane). Lepiej wyposażone auto. W standardzie jest ABS, wspomaganie, centralny, el. szyb, lusterka, poducha (i to każdej Delty a nie tylko 2.0). W większości wypadków jest klima, szyber od LS'a w górę skórka na kierownicy, srebrne nakładki progowe itp. Generalnie lepiej zrobione auto, nawet kostki z elektryki obwijali w gąbeczki ile się tego na obdzierałem. Za to T/T jest o ponad 100kg lżejsze. Klapa robi swoje i mniej wzmocnień. Stare sedi do tego ma 7 kucyków więcej. Przyspieszenie o prawie 1sek. lepsze niż w Lancy. Nowe sedi po lifcie ma ten sam silnik (139KM). Generalnie nie ma co porównywać tych dwóch aut. Wiadomo dla kogo był Fiat a dla kogo Lancia w ówczesnym czasie. Mnie osobiście obydwa się podobają. Tipko jak sedi to brałbym po lifcie w 3D, może i posypia się gromy ale takie mi się najbardziej podoba. Lance brałbym z początku produkcji taką jak mam. Te z początku produkcji - 93' przystosowane są nawet pod napęd na 4 kółka. Do tego nie podoba mi się to że w nowszych wersjach malowali srebrny grill pod kolor nadwozia i klika innych detali, auto traci wtedy charakter. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 21:08
|
|
|
no ja też mam porównanie , moje Tipo wersja S zero wygłuszenia , siorki Tipek SX sprowadzony z niemiec , o wiele ciszej niż u mnie, Lucyna taty cicho |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 21:24
|
|
|
Jako że zrobiło się trochę o wygłuszeniu, stwierdzam że najlepiej wygłuszone drzwi widziałem w dedrze - tam gdzie w t/t była czarna gruba folia, dedra miała cienką gąbkę podklejoną folią, w jednej delcie też coś takiego widziałem.
Jak pisze JAM_BELFEGOR wnętrze jest sporo lepiej wykonane, gąbki wokół kostek itp. trzeszczenie plastików się zdarza, ale zdecydowanie mniej, jako ciekawostka to jest wygłuszenie pod tylną kanapą(w 2 na 4 d/d ;P )
moje doświadczenia: 2x tempra, 1x delta, 1x dedra + 2 delty rozbierane na części |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-08-2011, 21:46
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | http://otomoto.pl/lancia-delta-2-0-hpe-autoryzowany-dealer-C19667506.html ładne ale klimy brak... |
jak nie ma jak ma...chyba, że to AHS a nie klima |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
|