Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR
Autor Wiadomość
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:48   

Mnie się nie podoba ten model. Bez obrazy, ale tył wygląda jakoś dziwnie. Jakby był przyklejony z zupełnie innego, o dwa rozmiary większego auta. Może to kwestia kół, jakby zamontować większe felgi to by wyglądała lepiej.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:48   

Jak brak? czytaj uważnie, już po panelu widać ze jest :lalala: Delta nie ma AHS'u albo klima albo nic :D Poza tym ta Delta jakaś taka wymięta ale jak byś stargował do 3tyś to opłaca się. Na pewno ma ucięte sprężyny bo za nisko siedzi, no i felgi małe co daje taki nijaki efekt.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-08-2011, 21:56   

http://otomoto.pl/lancia-...-C19797474.html to jest podobne do sedici... jak dla mnie z wyglądu Tipo dużo lepsze oraz wydaje się wewnątrz więcej miejsca w tipo. Co prawda brak nowocześniejszych rozwiań w tipo, nawet brak tego panelu z ustawieniem temperatury co jest fajnym bajerem.

Ale nawet ta Lancia z w/w linku nie podoba mi się tak jak tipo sedici, bo lancia nawet z tymi dodatkami wygląda jak zabawka... a w tipo wystarczą fajne aluski i juz dużo ciekawiej wygląda..

jak blachy jak można porównać ? Jeżeli chodzi o rudą ?
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-09-2011, 20:01   

Dziś pomęczyłem trochę bak. Ponieważ opaski były w fatalnym stanie postanowiłem dorobić sobie nowe. W Lancy jest troszkę gorzej bo są jeszcze mostki do przykręcenia dolnej osłony podwozia. Zostało mi jeszcze zawieźć opaski do dobrego wujka Kajlon'a żeby je polepił :lalala: Opaski oczywiście od Poldera. Troszkę podrożały, teraz 10zł jedna a nie jak kiedyś 4,5zł może dlatego że teraz są malowane na czarno 8) Od razu wymył się zbiornik. Benzyna przez te kilka tygodni zdążyła odparować, ale na dnie pozostała lepiąca się oleista maź, co świadczy tylko o tym jaką dobrą benzynę tankowali poprzedni właściciele i czym była chrzczona. Na szczęście wszystko się wymyło.

Pomalowałem drugi raz tylne nadkola, na to pójdzie już jakaś guma do podwozi.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 04-09-2011, 21:55   

Pompka paliwa identyczna, jak w przypadku T/T ; ) natomiast tylne nadkole wygląda prawie, jak swój fabryczny, idealnie powielony odpowiednik ; D
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-09-2011, 21:57   

prawie wspawek nie widać :D zresztą i tak przyjdzie na to lakierowane blaszysko ;D
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-09-2011, 22:04   

Pewnie i tak tego przecież nie będzie widać :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-09-2011, 22:06   

JAM_BELFEGOR, mega propsy dla ciebie za ten projekt bo mało kto ma cierpliwość do reanimacji youngtimerów, jeszcze parę lat i żółte blaszki mogą wlecieć bo na pewno będzie spełniała kryteria ;) Trzymam kciuki za ten projekt i może następne ;D
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-09-2011, 23:02   

Po małej przerwie spowodowanej moją chorobą dziś wróciłem do prac przy Lancy. Ostatecznie wymalowały się wewnętrzna strona błotników oraz całe wnętrze auta. Jak widać w użyłem jedynego słusznego koloru czyli czarny mat (anty korozyjna farba na bazie żywic, jest dużo bardziej elastyczna w stosunku do zwykłych farb) :lalala: Przy aucie walczył tez szwagier gdyż chciał się nauczyć machać pistoletem lakierniczym. O to jak wyszło.

_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 14-09-2011, 08:45   

Może się już pytałem, ale od spodu co dajecie? W T/T newralgiczne punkty to były zgrzewy. Tam korozja wychodziła nagminnie. Tam radziłbym jeszcze dobrze położyć jakiegoś lepiku do konserwacji.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-09-2011, 09:00   

miszko, Spód będzie cały gumowany, oczywiście po wcześniejszym uśnięciu korozji - której jest naprawdę nie wiele aż sam byłem zaskoczony. Może dla tego że auto było już raz gumowane. Na spróbowanie kupiłem APP 200 do podwozi, zobaczymy jak się sprawdzi to pojadę po całości. Na razie jestem w fazie szukania dobrego środka. Boll wypadł słabo ciągle się lepi (nie stygnie) i zgarnia brud z drogi który trzyma wilgoć. Szukam czegoś co było by jak oryginalna fabryczna powłoka czyli coś co zrobiło by grubą gumową powłokę i przy okazji się nie łuszczyło.

P.S: tak naprawdę w najgorszym stanie jest tylna belka, którą planuje wymienić, póki co sprawdzam sobie z czego innego by pasowały.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 14-09-2011, 12:50   

To co na zlot wpadniesz Lancią? ;) Tipem nie byleś, w końcu musisz czymś wpaść na zlot!
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-09-2011, 13:05   

Mam nadzieje że do tego czau uda się skończyć, to chętnie bym wpadł. Nie chodzi oto że nie chce, bo chce ale jakoś ostatnim razem nie dostałem wolnego, a wcześniej brak $

** Dodano: 15-09-2011, 22:25 **
Dziś zdjęliśmy pas przedni i chłodnice, oraz ogołociliśmy silnik tak by mieć dostęp przy jego demontażu. Na dniach silnik będzie wyjmowany z auta, muszę jeszcze tylko załatwić jakieś pasy.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-09-2011, 19:06   

Robota idzie pełną parą, a miejsce faktycznie po usunięciu zrobiło się aż za dużo ; ) Szybko chyba silnik wyciągniecie.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-09-2011, 19:57   

maxi, bo ja wiem na razie nie mam koncepcji jak go wyciągnąć. To będzie pierwszy silnik jaki wyciągam z auta. Generalnie elektryka jest już rozpięta, wiem gdzie jest silnik i skrzynia przykręcona, tylko nie wiem jak rozpiąć go z układam napędowym, to raz a dwa na razie nie widzę dostępu do wodzików skrzyni biegów.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-09-2011, 20:21   

Do wodzików powinieneś się dostać od strony gdzie był akumulator a półosie są skręcone przy skrzyni od strony lewej i za podporą półosi od prawej (śruby na klucz imbusowy)
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-09-2011, 21:12   

graty postępów w pracach :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 10:30   

Przemek co sąsiedzi na malowanie w garażu? (wygląda na to że masz garaż podziemny, pod budynkiem - chyba że się mylę)

masa pracy. czekam na efekt :)
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 23:51   

konikks, jak słusznie zauważyłeś jest to garaż podziemny więc musi mieć wyciąg mechaniczny. Każdy boks garażowy go ma, to po pierwsze, po drugie skąd u ciebie taki altruizm? Ludzie nie mieli problemów z zastawianiem mi bramy garażowej. (ponieważ mam garaż na końcu i jest tam taki mały kawałek by postawić auto) do póki nie wymusiłem na administracji żeby mi namalowali kopertę i sam osobiście sobie w obi w którym pracujesz nie kupiłem znaku zakazu postoju :lalala:

P.S: poza tym farba która malowałem jakoś w ogóle nie śmierdziała, nawet maski nie zakładałem jak widać, a mam.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-09-2011, 07:14   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
skąd u ciebie taki altruizm?

Cecha nieprzeciętnie rzadko spotykana w naszym społeczeństwie - konikks, wręcz odludek :lalala:
JAM_BELFEGOR, fajnie jest mieć garage, podziwiam, gratuluję, trzymam kciuki i życzę powodzonka w dalszej pracy przy lancy.
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-09-2011, 20:14   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
skąd u ciebie taki altruizm

a tak mi się nasunęło po ostatniej akcji z sąsiadem który postanowił walnąć kolejne 2kg szpachli na swojego zajebistego seata w garażu no moim pionie. mieszkam na ostatnim 3 piętrze i po godzinie łeb mnie tak rozbolał że postanowiłem uciąć sobie z nim "miłą pogawędkę"...

wyciąg dobra rzecz :)
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-09-2011, 20:54   

konikks, to niezłą miał tą szpachlę :lalala: jak doleciało do 3 piętra i przenikło przez drzwi. :D

Dziś porozpinałem resztę farfocli z silnika i jest gotowy do wyciągania pozostało jedno małe ale nie wiem gdzie rozpiąć układ napędowy a nie chce rozbierać wszystkiego bez potrzeby na razie.

Rozpinać przy kole?

Czy przy skrzyni? Może jakieś pomocne uwagi co do tej operacji? :lalala: Co, jak, gdzie, z kim i za ile :lol: ?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-09-2011, 21:02   

Chmm, jak rozepniesz przy przegubach to jest małe ale, możesz przeguby zabrudzić i będą za jakiś czas będą do wymiany.
Przy skrzyni bym prędzej rozpinał, ale wpierw spuść olej z niej, bo będzie leciało. Tam praktycznie zwalasz tylko manszetę i półoś wychodzi sama. Tak było w Uno/Tempra. Tutaj widzę po jednej stronie masz jakby przykręconą tą półoś. Tyle, że jak tak zrobisz to musisz i tak tutaj przy zwrotnicy rozpiąć coś (od amortyzatora lub wahacza lub jak zajdzie konieczność zwalić całość), aby ta półoś cała z przegubem i zwrotnicą wycofać i móc wyjąć ze skrzyni.

Tak więc poczekajmy na kogoś bardziej obeznanego w tej Lucynce.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-09-2011, 22:04   

miszko napisał/a:
Chmm, jak rozepniesz przy przegubach to jest małe ale, możesz przeguby zabrudzić i będą za jakiś czas będą do wymiany.
O to się nie martw, wszystko co zdemontuje idzie do mycia. Grubsze rzeczy robię myjką ciśnieniowa i pianą. Jeśli to są mechanizmy to dodatkowo piskam WD żeby do czasu ponownego montażu nie korodowały (potem się wytrze i nałoży właściwy smar). Rozpinanie przy skrzyni średnio widzę, raz że dostęp żaden, bo sanki przeszkadzają. Dwa i tak jak mówisz musiał bym rozpiąć zwrotnice, bo nie wycofam półosi. Poczekamy aż ktoś modry się wypowie. Na próbę zdjąłem koło żeby obadać sprawę, już na dzień dobry nie mogłem odkręcić jarzma z zacisku hamulcowego. Do tego śruba z piasty to kawał śruby, nie mam nawet takiego klucza. Nawet nie wiem jaki to rozmiar.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-09-2011, 22:08   

Coś koło chyba 32, ale nie pamiętam. Ja to z udaru kluczem pneumatycznym traktowałem. Schodziło elegancko, ale spokojnie możesz użyć przedłużki i nogą odkręcić. To wcale nie jest jakoś trudno odkręcić.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load