Chłodniczki ni ch... nie dało się upchnąć nigdzie za zderzakiem czy coś.
Filmik jest jeden, niestety mocno średniej jakości, ponieważ mój telefon po resecie postanowił zresetować ustawienia wszelakie, w tym jakość nagrywanych filmów, a ja głupi o tym zapomniałem
Luczu, tak, wrzucam przez imageshack, ponieważ upload forumowy nie pozwala hotlink'ować zdjęć, a one są nie tylko tu
Co do listy samochodów wyprzedzonych, to nie tak szybko.
Najpierw trzeba pojeździć trochę świeżym silnikiem, później podnieść dwukrotnie obroty i doładowanie
Początkowo do projektu miałem szukać sedici, ale za to, to byście mnie pewnie zlinczowali
Raku, odwaliłeś kawał dobrej roboty. Chciałbym go zobaczyć w ruchu
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
Raku, o ile to nie jakaś tajemnica możesz ujawnić ile " mniej więcej " kosztuje taka przeróbka auta ?
mniej czy więcej? Rozbieżność kilku tysięcy złotych.
maidun napisał/a:
O właśnie, Raku, jeśli mógłbyś to rzuć jakąś orientacyjną kwotą będę może dzięki temu wiedział z czym się to wiąże, zanim się wezmę za swojego
Potrzeba kilka tysięcy + 50% tej kwoty w zapasie na dodatkowe rzeczy, które wyjdą w trakcie.
Wszystko zależy od tego jak to ma być zrobione, od własnego wkładu, od mechaników, elektryków, komplikacji i jeszcze nieprzewidzianych wydatków. Zależy czy na nowych częściach czy na używkach, na długo czy na krótko i później szrot.
Przepraszam, że się wtrącam w temat, ale chyba mniej więcej zobrazowałem "ile to kosztuje". Jeśli ktoś pyta, to znaczy, że lepiej niech jeszcze "trochę" dozbiera pieniążków...
Koszt samej turbiny jest duży jeśli chodzi o nową, a używka+regeneracja też nie wygląda różowo(sami wiemy, a jeśli nie, to polecam google)
Można by za to kupić kilka sztuk tipo i kilka sztuk tempry, można by otworzyć szrot za tą kasę
BTW-Gratuluję kolego, piękna robota i to mi się podoba. Wszystko składane bez pośpiechu, dokładnie i na dobrych gratach
Zdecydowane podziękowania należą się mojemu Tacie, za dzielenie wspólnej pasji, za debaty co dalej, za sponsoring projektu.
Podziękowania również należą się mojej Mamie, która nie wyrzuciła Nas obu z domu z paczkami, które dość często odbierała od Poczty czy kurierów. Jak również za znoszenie Naszych debat prowadzonych z Tatą wszędzie, w domu, w samochodzie, na spacerze rodzinnym, przy imprezach okolicznościowych, WSZĘDZIE
Bez rodziców projekt rodziłby się w jeszcze większych bólach i trwał zdecydowanie dłużej
Nie mógłbym nie wspomnieć o dziewczynie, która dzielnie wytrzymywała moje zrzędzenia, narzekania, chwalenie się nowymi częściami , próby tłumaczenia jak co działa, czy posykiwanie paszczą, bo tak moje auto będzie robić.
Wozik naprawdę unikat, wielki szacunek za wytrwałość i konsekwentne dążenie do celu, mam nadzieję że posłuży jak najdłużej.
Może zgłosiłbyś go na TVN Turbo do OPT??
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-09-2010, 18:12
Kurde, wracam a tu taki progres. Brawo Raku! W końcu ktoś doprowadza swoje wywody do końca i nie kończy się na gdybaniu i zajawce w wyobraźni. Czekam tylko na jakiś filmik z zewnątrz jak to leci Oby się sprawował i pamiętaj:
Nie jeździj za szybko....."bo w dupę wjedziesz!"
konikks, co do OPT, ostatnio była nexia, z wyglądu normalna środek tylko pozmieniany, osiągi itd. I byli pod dużym wrażeniem, więc nie tylko wygląd się tam liczy.
Autko dotarte, jutro zmiana oleju na docelowy valvoline 10w60, ogarnięcie paru spraw, dźwignięcie doładowania i strojenie.
Jakiś filmik zegarów może uda się nagrać z czasem
Na razie nie sądzę abym jechał na hamownie. może w październiku.
Jeśli chodzi o prezentacje w jakiś mediach to szczerze wątpię.
Może i to coś innego, a nie wszech ogarniające hondy ze swapem
Może jakieś GT się autkiem zainteresuje, ale nie wiem nie sądzę. i'm too short
Zdecydowane podziękowania należą się mojemu Tacie... mojej Mamie... dziewczynie...
...no Raku, zachowałeś się ... Dzięki za docenienie naszego wkładu w... Twój projekt
Tak dobrze nam idzie, że to chyba nie ostatni nasz projekt, a więc będzie jeszcze co opisywać, a jak mniemam nowy watek już wkrótce
Dziś miałem okazję przejechać się Tipkiem HF Turbo po dźwignięciu doładowania (1 bar) i muszę Wam powiedzieć - TO JEŹDZI!!!
Tobie Rafale też należą się podziękowania za rozważne prowadzenie projektu oraz cierpliwość i konsekwencję. No i gratulacje, bo rzeczywiście fun jest
A wracając do wkładu, tym razem materialnego, to prawda jest taka: hobby rzadko się opłaca... Ja nawet boję się podliczyc wydatki na przestrzeni wielu miesięcy, ale po zakończeniu dzisiejszej przejażdżki banan mi z pyska nie schodził
Tak więc: niech moc będzie z Wami...
pzdr
RaQ
_________________ *Tempra 1.6 - domowy dupowóz...
*TempRa 2.0 8v - reaktywacja...
*Tipo HFTurbo - by Raku...
*Saab 9-3 SC 1.9 TiD stg I -186KM/392Nm - mój dupowóz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.