|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Olejowa gadanina |
Ile pali oleju [silniki]/ilość na 1000km |
[1,4/1,6] 0-200ml |
|
38% |
[ 24 ] |
[1,4/1,6] 201-500ml |
|
17% |
[ 11 ] |
[1,4/1,6] 501-1000ml |
|
9% |
[ 6 ] |
[1,4/1,6] powyżej 1000ml |
|
6% |
[ 4 ] |
[1,8/2,0] 0-200ml |
|
7% |
[ 5 ] |
[1,8/2,0] 201-500ml |
|
1% |
[ 1 ] |
[1,8/2,0] 501-1000ml |
|
7% |
[ 5 ] |
[1,8/2,0] powyżej 1000ml |
|
1% |
[ 1 ] |
nie wiem, nie sprawdzam i mnie to nie interesuje |
|
9% |
[ 6 ] |
|
Głosowań: 63 |
Wszystkich Głosów: 63 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-04-2010, 00:48
|
|
|
Jelcyn, zawsze może być tak , że jak olej brudny to teoretycznie szybko zatka filtr oleju i dupa będzie z tego :p ale to tak teoretycznie ...
Jelcyn napisał/a: | lepszą wskazówką sprawności oleju to jest to, czy się ,,klei'' do bagnetu. |
zawsze się klei :p. Zwłaszcza przy -20 stopniach :]
Jak mega gorący to tylko trochę gęstszy niż woda |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 00:52
|
|
|
Luczu, właśnie nie .... olej wiecznie czysty nie spełnia swojego zadania ( w przypadku aut 20 letnich )
Jelcyn, kwestia filtrów to juz inna bajka. przykładowo : elf był czysty bo nic nie łapał pomimo kiepskiego filtru "filtrona"
moja obecna "konfiguracja" to magnatec 15/40 i filtr tutela i pomimo że castrol robi sie brudny to znacznie później niz na filtronie.
także jeśli już ktoś chce oszczędzać na oleju to warto dopłacić 2 zł i kupić lepszy filtr.
zaś odnośnie samej kwestii "lepkości " i "konsystencji" oleju to ja z tym nie mam problemów. po 10 000km spuszczam "ostro skatowanego" castrola i zapewniam że wykazuje on właściwą lepkość
zresztą wiecie co ? po tych wszystkich wojnach olejowych okazuje się że : czy ktoś leje castrola czy lotosa to auto i tak żyje i jeździ. tylko mi nasuwa sie jedno pytanie ? czemu nie katowane 1.4 na lotosie po 200 000km wymaga remontu a moje katowane 2.0 na caatrolu po 200 000 nie wymaga remontu i trzyma kompresje jak nowy silnik ??
(oczywiście nie dotyczy to wszystkich aut na forum ) ale kto z was może powiedzie że przejechał na lotosie powiedzmy 100 000km i silnik jest igła ? ) |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 00:58
|
|
|
Luczu napisał/a: | zawsze się klei :p. Zwłaszcza przy -20 stopniach :]
Jak mega gorący to tylko trochę gęstszy niż woda |
To ,,klei'' nie przez przypadek napisałem w cudzysłowie. Chodzi mi o to, że mimo wszystko ma pozostawać na metalowych elementach
Luczu napisał/a: | jak olej brudny to teoretycznie szybko zatka filtr oleju | to też sporo zależy od filtru. Niestety, wiele osób o nim zapomina.
Leśniczy, a dlaczego nie rozpieszczane 1,6 na mobilu jest prawie tak zdrowe jak z fabryki mimo licznikowych 190000(nie wiem czy nie kręcone.) Wiem, że zaraz pewnie wywołam oburzenie, ale nasze auta mają pewną wspólną cechę, gaz widziały tylko w zapalniczkach (chyba, że nigdy nie było palone u ciebie, to wogóle nie widziało ) |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:01
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | Luczu, właśnie nie .... olej wiecznie czysty nie spełnia swojego zadania ( w przypadku aut 20 letnich ) |
podobno LPG "wypala" nagar
Leśniczy napisał/a: | moja obecna "konfiguracja" to magnatec 15/40 i filtr tutela i pomimo że castrol robi sie brudny to znacznie później niz na filtronie. |
a tak szczerze. Jak myślisz - co jest lepsze lotos 5w40 czy castrol 15w40 ?
Leśniczy napisał/a: | zaś odnośnie samej kwestii "lepkości " i "konsystencji" oleju to ja z tym nie mam problemów. po 10 000km spuszczam "ostro skatowanego" castrola i zapewniam że wykazuje on właściwą lepkość |
nie no mnie się wydaje, że każdy olej po spuszczeniu będzie lepki Leśniczy napisał/a: | czemu nie katowane 1.4 na lotosie po 200 000km wymaga remontu a moje katowane 2.0 na caatrolu po 200 000 nie wymaga remontu i trzyma kompresje jak nowy silnik ?? |
i tu jak zwykle można dziesiątki postów pisać i tak nie dojdzie się ładu i składu. Każdy chwali swoje itp. To zależy jak był traktowany silnik ( piłowanie na zimnym itp itd ), czy nie miał kiedyś tam jakiegoś mini remontu. Są 1.4 o małych i dużych przebiegach ( np. tempra miszko - około 500 tys w tym chyba 3/4 na gazie - cały czas bez remontu jak i większe silniki. ) Nie ma reguły.
** Dodano: 27-04-2010, 02:06 **
Tak czy siak standardowo powiem - jak się dba tak się ma :p Ktoś kto ma auto żeby się ścigać na torze czy katować na mieście kupi olej droższy żeby mieć "pewność" a ktoś kto traktuje auto jako środek lokomocji z punktu A do punku B i nie wydający zbyt dużo kasy na auto weźmie olej tańszy tak czy siak spełniający normy i będzie nim jeździł. I to często dłuuuużej niż ten co szaleje na " elicie " :p
** Dodano: 27-04-2010, 02:07 **
Często jest to efekt placebo tak jak i w innych dziedzinach :] Wydałem więcej na reklamowany produkt - musi być lepiej |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:12
|
|
|
Jelcyn napisał/a: |
) Wiem, że zaraz pewnie wywołam oburzenie, ale nasze auta mają pewną wspólną cechę, gaz widziały tylko w zapalniczkach (chyba, że nigdy nie było palone u ciebie, to wogóle nie widziało ) |
dla ścisłości w moim aucie od 4 lat ( tyle mogę zagwarantować) nie był odpalony/wypalony ani jeden papieros także mój silnik nie wie co to gaz a nawet jego wnętrze nie wie co zapalniczka
mobil to dobry olej, bardzo dobry z tego co mi wiadomo
również nie chce dorzucać do pieca ale zgadzam się z kolegą Jelcyn, że nasze przebiegi na różnych olejach i brak problemów mogą wiązać się z jazdą na PB ( broń boże że twierdzę iż gaz szkodzi silnikowi )
** Dodano: 27-04-2010, 02:15 **
Luczu, z efektem plecebo to bym tego nie porównywał bo jestem świecie przekonany że mój silnik na kiepskim oleju nie zniósł by tego co znosi co dzień od kilku lat |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:15
|
|
|
wiecie co ?:D Jak chcecie poznać który olej jest THE BEST zobaczcie co leją w fabryce ferrari, porshe, albo do veyrona |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:18
|
|
|
Luczu napisał/a: | wiecie co ?:D Jak chcecie poznać który olej jest THE BEST zobaczcie co leją w fabryce ferrari, porshe, albo do veyrona |
na pewno nie lotosa czy orlena |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:18
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | Luczu napisał/a: | wiecie co ?:D Jak chcecie poznać który olej jest THE BEST zobaczcie co leją w fabryce ferrari, porshe, albo do veyrona |
na pewno nie lotosa |
i castrola :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:20
|
|
|
Luczu, castrol EDGE jest jednym z nie wielu ojejów ( chyb a jedynym ) gdzie na etykiecie przeczytasz że nadaje się do nowych silników m-power i porsche |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:22
|
|
|
Leśniczy, porsche zaleca mobil 1 :p a tak w praktyce MOTUL ( do żyłowania ) |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:30
|
|
|
ze strony producenta
Castrol EDGE Sport 10W-60
Only oil to pass BMW ‘M’ series test for engine protection at high temperatures and extreme conditions
( jedyny olej który przeszedł testy dla silników m-power pod względem ochrony przy wysokich temperaturach oraz ekstremalnych warunkach )
( tłumaczenie włąsne więc poprawki miło widziane )
Castrol EDGE Sport 0W-40 (występujący również jako Castrol EDGE Formula RS 0W-40)
Spełnia najnowsze standardy Porche, BMW, MB i VW.
** Dodano: 27-04-2010, 02:33 **
zeszliśmy trochę z tematu ale najwidoczniej castrola można lać do M-powerów i porsche .... wlałbyś lotosa do m-powera albo porsche ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:34
|
|
|
niemieckie/niemieckopochodne Leśniczy napisał/a: | Spełnia najnowsze standardy Porche, BMW, MB i VW. |
a tak swoją drogą ciekawe na którym oleju pisze że nadaje się do ferrari, lambo i maserati :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 01:36
|
|
|
dobra wiecie co ? mam już dość . jak ktoś chce to może sobie nawet zalać silnik olejem z mc donalds albo żepakowym z biedronki też będzie smarował |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 09:40
|
|
|
te ,,zalecenia'' że do renault trzeba lać elfa a do porsche mobila to jest czysty marketing. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-05-2010, 17:26
|
|
|
Dzisiaj zauważyłem że ojciec kupił parę rzeczy do swojego auta ( laguna II 1.9 DCI )
Filtry kabinowe, pow, oleju - filtron
Olej --- coś takiego
wcześniej miał coś takiego
nie wiem co to za wynalazki ale jak się spytałem czemu nie leje jakiegoś normalnego oleju powiedział że on nie będzie płacił 150 zł za olej ( ten z pierwszego zdjęcia 87 5 L )
Trochę się zdziwiłem ;p
podejrzewam że u niego nawet olej do frytek dał by radę hahahaha
Rzadko kiedy go "kręci" do 2300 rpm
** Dodano: 13-05-2010, 18:31 **
a może to jakieś dobre oleje ?:P |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-05-2010, 19:14
|
|
|
Luczu napisał/a: | nie wiem co to za wynalazki ale jak się spytałem czemu nie leje jakiegoś normalnego oleju powiedział że on nie będzie płacił 150 zł za olej ( ten z pierwszego zdjęcia 87 5 L ) |
Bo to są normalne oleje Jak widać zresztą na zdjęciach pierwszy to oryginalny Motorcraft XR+, a drugi Ford Formuła XR+
Nie jestem pewien na 100%, ale zdaje się że tak na prawdę jedno i drugie to to samo tylko, że z innym logiem
W serwisach Forda sprzedają to i to za takie same pieniądze, więc jest to prawdopodobne.
A kto to tak na prawdę robi to nie wiem do końca, bo kiedyś byłem przekonany, że to produkt Mobila, ale ostatnio wczytałem się na którymś forum, że to jednak produkty Castrola pod fordowskim logiem
Luczu napisał/a: | a może to jakieś dobre oleje ?:P |
Ja tam nie narzekam i mój ojciec przez 5 lat jeżdżenia na fordowskich olejach też nie powiedział na nie złego słowa. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 15-05-2010, 00:17
|
|
|
http://www.lotosquazar.eu/products
w tv nowa reklama podobno subaru poleca :p
** Dodano: 15-05-2010, 01:18 **
5w30 raczej nie zaleje tego do swojego |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 13:39
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | zresztą wiecie co ? po tych wszystkich wojnach olejowych okazuje się że : czy ktoś leje castrola czy lotosa to auto i tak żyje i jeździ. tylko mi nasuwa sie jedno pytanie ? czemu nie katowane 1.4 na lotosie po 200 000km wymaga remontu a moje katowane 2.0 na caatrolu po 200 000 nie wymaga remontu i trzyma kompresje jak nowy silnik ?? |
I zapomniałeś dodać, że bierze litr oleju na 1000 km(słownie:litr na tysiąc ). Tak, tak, jest mega zdrowe... to moja kulejąca Tempra na tym paskudnym gazie, który tak niszczy silnik, zużywa mniej półsyntetyka, a kompresja sporo odbiega od prawidłowej
Nie wywołuję wojny, ale błagam, bez takich |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 17:13
|
|
|
Guzik, gdybyś czytał moje wypowiedzi w innych tematach na temat mojego spalania oleju to wiedziałbyś że wciąga słownie: LITR NA TYSIĄC przy ostrym katowaniu kiedy to obrotomierz nie schodzi poniżej 3000 obr.
wiedziałbyś również że PRZEWIDZIANE przez producenta zużycie oleju dla tej jednostki wynosi 100g na 100km
czyli 1000g na 1000 km ( czy muszę wspominać że 1000g oleju to ok 1L ? )
kompresja
1. 12,8
2. 12,2
3. 12,9
4. 12,4
dostępny jest też filmik jak moje tipo przyspiesza więc skoro twoim zdaniem nie jest takie zdrowe to jakim cudem zbiera sie jak nowe , pracuje cicho, pali od strzała i na boga skąd ta kompresja ????
btw jesli twoja tempra 2.0 8v spala tyle gazu ile widnieje w twoim podpisie, to jeździsz stylem kierowcy walca
więc to ja błagam bez takich mi tu porównań że twoja spala tyle oleju ale moje to tyle .... |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 15-05-2010, 17:27
|
|
|
No styl jazdy ma bardzo dużo do spalania oleju. Jak jeździłem spokojniej to spalanie wyniosło około 0.3 na ok. 2tys-2300 km
Później przez kilka dni tj. ok. 300 km zacząłem często kręcić i sporo ubyło na bagnecie . sporo tj ok . 0.2 L na te 300 km
raz jak przekręciłem na 7200 rpm ( na postoju przez pół sekundy :p ) to w środku zawaliło spalonym olejem
To ubywanie oleju na pewno też odbywa się przez korek wlewu ( zwłaszcza jak przydeptam to robi się wilgotno pod nim ) a także co nieco przez miskę - śladów nie zostawia ale jest trochę " mokra" |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 17:29
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | czy muszę wspominać że 1000g oleju to ok 1L | a czy muszę wspominać o gęstości oleju 886g/dm3? czyli producent przewidział około 1,1L/1000km (chociaż mnie to nie pasuje, dużo jakoś), a spalanie 12L lpg nie świadczy o stylu Leśniczy napisał/a: | kierowcy walca z refleksem szachisty | tylko o rozsądnej jeździe, więc błagam, zanim coś napiszesz, nawet w swojej obronie to przemyśl to ze dwa razy, żebyś się nie ośmieszał albo nie zarobił czerwonego paska (trzeci raz), bo już kilka razy zwracałem ci na to uwagę. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 15-05-2010, 17:32
|
|
|
Jelcyn napisał/a: | czyli producent przewidział około 1,1L/1000km (chociaż mnie to nie pasuje, dużo jakoś), |
a a ja już kiedyś pisałem że nowe merole mają podane 1.5L za normę :p
** Dodano: 15-05-2010, 18:33 **
a co myślicie o
http://www.lotosquazar.eu/products
w tv nowa reklama podobno subaru poleca :p
** Dodano: 15-05-2010, 01:18 **
5w30 raczej nie zaleje tego do swojego
** Dodano: 15-05-2010, 18:36 **
swoją drogą - chciał bym sprawdzić jakie mam spalanie ( i oleju i LPG ) podczas ekonomicznej jazdy ( czyli takiej do 2500 rpm ) ale chciałem .... i nie potrafię Nie posiadam takiej umiejętności lekkiego naciskania pedału gazu i płynięcia po drodze jak to robi mój ojciec. Ja muszę tu zredukować na niższy tu do dechy tam przycisnąć ...
Co nie znaczy że jeżdżę jak po*eb. W miarę normalne prędkości po mieście jak i poza nim. Tylko do tych np. 60 km/h lubię pocisnąć a że to 1.4 to pół miasta cisne |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:13
|
|
|
Jelcyn,część " z refleksem szachisty" skasowałem zaraz po napisaniu posta aby właśnie nie "przeginać " a ( nie wiem jakim cudem to wyłapałeś bo txt wisiał na stronie nie dłużej niż 2 minuty )
zaś niskie spalanie chyba świadczy o nie przeciąganiu silnika do 5000obr co idzie w parze z niskim zużyciem oleju.
ogólnie pragnę zwrócić uwagę że jedynie bronie się przed nie słusznymi oskarżeniami mojego auta o kiepski stan silnika.
jeśli ktoś nie zna faktów nie powinien pisać takich rzeczy. ja np nie rzucam txt że jego silnika to padaka bo nie ma kompresji ( co sam przyznał ). a określenie stylu jazdy "kierowca walca" jest zwykłą nazwą nie mającą na celu obrazy. można to powiedzieć o każdym komu zależy na niskim spalaniu |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:22
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | ( nie wiem jakim cudem to wyłapałeś bo txt wisiał na stronie nie dłużej niż 2 minuty ) | mam refleks. Poza tym, nikt mu nie każe kręcić do 5000, tym bardziej wiedząc, że jego silnik nie jest w najlepszej kondycji. Katujesz swojego tipo i to jest twoja sprawa, bierze ci sporo oleju, bez znaczenia, czy przez styl jazdy czy nie, ale można to wytłumaczyć w inny sposób |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:32
|
|
|
ot
Leśniczy, nie wiem czy pamiętasz ale właśnie przez post o podobnej tematyce swoją forumową przygodę skończył avenger |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|