LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR |
Autor |
Wiadomość |
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-09-2011, 22:09
|
|
|
JAM_BELFEGOR, ja u siebie wyciagalem poloski z zwrotnic fakt trzeba cala zwrotnice praktycznie odkrecac bo dolem od wachacza i od makpersona te 2 sroby i ta sroba przy przegubie w otworze centrujacym jak masz obie poloski wolne to nastepnie wsadzasz stara opone pod miske olejowa najlepiej niskoprofilowa bo jest bokie wzmacniana i mniej sie ugnie druga pod skrzynie odkrecasz 3 poduszki od karoserii raptem 8 srob na klucz 13 i pozostaje w 2 osoby majace troche sily wypchac auto na kolach unoszac przod ponad silnik dodatkowo jesli brak oleju w silniku mozna silnik lekko polozyc podczas wypychania ,przy wsadzaniu jest wiecej zabawy i tu warto miec wyciagarke do silnika ,pozdrawiam i powodzenia w pracach ja utknelem z swoja wyscigowka na elektryce nie mialem pojecia ze tak trudno bedzie znalezc kogos kto podejmie sie zdjecia imobilajzera z fiata wszytsko stoi i czeka od miesiaca a do pelni szczescie brakuje iskry i wtryski sie nie otwieraja .Ciagle oszukuje kogos kto na slowo fiat nie bedzie mial w oczach naglego balaganu i strachu na twarzy i zechce popracowac nad tipem
** Dodano: 20-09-2011, 23:17 **
Silniki 1.4 ,1.6 na pewno klucz 32 w marei 2.0 zdziwilem sie mocno gdyz przeguby w zwrotnicach sa przykrecone kluczem 36 wiec warto suwmiarka najpierw zmierzyc bo przez taka pier*ol dzien mi zlecial ale JAM_BELFEGOR, juz napewno zauwazyl ze przy tego typu zabawach jakakolwiek trudnosc potrafi wstrzymach prace szczegulnie gdy cos wyniie o godzinie gdy sklepy pozamykane |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-09-2011, 22:24
|
|
|
Ty masz klucz 36, pisałem byś do mnie zadzwonił, bo za bardzo nie mam czasu pisać poematu, to byś się wypytał mnie o takie rzeczy, chyba, że masz czas czekać i pisać to non problem. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 21:27
|
|
|
Dwa dni walki ze śrubami na piaście, w końcu udało się rozpiąć układ napędowy i silnik jest gotowy do wyciągania. Musiałem zakupić specjalny klucz, tak zwaną tirówę (bez skojarzeń ), czyli klucz do odkrecania kół w tirach. Niczym innym nie mogłem odkręcić tej cholernej nakrętki, tak się trzymała. Tak wygląda kluczyk, dla porównania poniżej zwykły duży klucz do kół.
Przy okazji zniszczyłem obydwie nakrętki taką bitwę stoczyłem, ile kur... poleciało tego nie jest wstanie nikt zliczyć.
A tu jeszcze widoczek na kompletnie zgrzybiały układ hamulcowy klocki musiałem wybijać 4kg młotkiem
A tu z cyklu jak poprzedni właściciel sprytnie naprawił ABS z którym miałem w kółko problemy (nie Alan )
Wszystko zgrzybiałem zardzewiałe każda jedna nakrętkę mordowałem chyba 30 min ile WD poszło też szkoda mówić ale już na szczęście po wszystkim. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 21:30
|
|
|
Ten układ to jak w Temprze. Prawie niczym się nie różni.
ABS naprawiony wzorowo! Nie dziwić się, że świrował.
To kiedy silnik wychodzi? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 21:36
|
|
|
miszko, pewnie czwartek, piątek. Teraz dwa dni pod rząd mam zawalone aż do wieczora, więc nic nie dłubne. Układ taki sam jak w T/T w ogóle Delta II jest bardzo podobna konstrukcyjnie do T/T. Bardzo podoba mi sie ta prostota układu jedynie mogły by być grubsze drążki kierownicze i solidniejsze wahacze i była by idealna zaniecha na polskie drogi. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:09
|
|
|
Pozwolę sobie napisać posta, ABS w tym aucie wariował od dawna,ponoć bo sam nie wiem ile...czasem się zapalał i po zgaszeniu silnika problem znikał.Na dobre pojawił się po pęknięciu przewodów hamulcowych i jeśli mnie pamieć nie myli w momencie sprzedaży byłeś poinformowany o tym że nie działa.Choć w Krakowie ożył.To auto miało też kilku właścicieli a i naprawiane było u różnych mechaników z których ostatni (od hamulców) twierdził że nie kuma tej włoszczyzny...czy jakoś tak.
Tutaj KLIK-> można przeczytać że jeszcze przed sprzedażą ABS był niesprawny i w sumie usterki nie znaleziono.
Nikt nie sprawdzał czujników bo i nie było czym,nie wiem więc na jakiej podstawie kolega oskarża nas na forum o ukrywanie jakiś baboli. |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:26
|
|
|
Alan, Przecież nie mowie że to ty tak naprawiałeś najpewniej poprzedni albo jeszcze przedni właściciel, w każdym bądź razie patent nie przeciętny już nie mówiąc że na fotkach nie widać tego jak ktoś się dostał do tych przewodów. Wyciął nożem pół czujnika ABS zdechł i nie odżył mimo wielu prób tuż po kupnie. Ze pewna to jest przyczyna, tym bardziej że tak kostka była już poluzowana zanim się do niej dobrałem. No nic muszę zdobyć dwa używane czujniki do Delty i po sprawie oby.
P.S: cały układ hamulcowy jest zapowietrzony to tez pewnie się dołożyło. Mechanik wymienił przewody z tyłu ale zapowietrzył przy tym cały układ Z tyłu w ogóle nie działały hamulce. To co prawda i tak nie ma znaczenia bo wszystko wymieniam na miedź.
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Nikt nie sprawdzał czujników bo i nie było czym,nie wiem więc na jakiej podstawie kolega oskarża nas na forum o ukrywanie jakiś baboli. | nikogo nie oskarżam o zatajanie czegokolwiek, więc o co się irytujesz? Wiedziałem przy kupnie że ABS świruje i to jest napisane na samym początku tego tematu. Jedynie zaskoczył mnie ten patent. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:34
|
|
|
No tak nie sprecyzowałem,chodziło mi o kolegę mac1us,na forum LKP wygarnął nam że to myśmy to tak ukryli. Mając świadomość że to auto idzie do rozbiórki i swój status na forum....jednym i drugim nie ryzykowałbym takiego g..na.I nie robiłbym z siebie idioty pytając tu na forum gdzie są bezpieczniki itp wiedząc o kostce z żyrandola.
Odnośnie samej Delty,podziwiam twój zapał i doceniam wkład jaki wnosisz w ten samochód. |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:38
|
|
|
Alan napisał/a: | No tak nie sprecyzowałem,chodziło mi o kolegę mac1us,na forum LKP wygarnął nam że to myśmy to tak ukryli. | nie mogę brać odpowiedzialności za wypowiedzi kolegi mac1us.
** Dodano: 26-09-2011, 23:41 **
Alan napisał/a: | Odnośnie samej Delty,podziwiam twój zapał i doceniam wkład jaki wnosisz w ten samochód. | ma nadzieje że szczere, a nie cukier na osłodę w aucie jest masę rzeczy do zrobienia, ale byłem i jestem tego siadom. Mój cel to stan fabryczny |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:44
|
|
|
Pomińmy...
Przeglądam temat i aż się nie chce wierzyć żeś ją tak wypruł.Przecie tam do kompletu brakuje tylko piaskowania budy
** Dodano: 26-09-2011, 23:46 **
Cukier znów w cenie,więc nie ma co szastać
Mam nadzieję że zobaczę ją na żywo przy jakieś okazji. A jak będzie z malowaniem? Martini? |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:46
|
|
|
Alan napisał/a: | brakuje tylko piaskowania budy | nie ma potrzeby, z rdzą poradziłem sobie jak widzisz w sposób klasyczny czyli szlifierka druciak i kolega Kajlon ze spawarką (dla którego wielkie dzięki) Gdyby było dużo więcej rdzy jak w klasykach za lat 70tych czy 80tych to ma sens i przy okazji jest kosztowne. Do piaskowania idą zaciski zwrotnice, sanki belka tylna i kilka drobnych farfocli, ale to jeszcze nie teraz.
Alan napisał/a: | A jak będzie z malowaniem? Martini? | tajemnica |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:53
|
|
|
No to pozostaje czekać na malowanie |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-09-2011, 23:32
|
|
|
Gratki! Caly czas sie dzieje. Nie moge sie doczekac finalu Choc Ty pewnie bardziej |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-09-2011, 22:16
|
|
|
u mnie sruby w piastach poszly z oporem ale klucz calowy z nasadka 36 + 1.5 metrowa rura dała rade do srob dobre sa rowniez klucze tez do odkrecania szpilek w tirach ,,planetarny'' lecz sluzy tylko do odkrecania |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-09-2011, 21:31
|
|
|
Upsss... coś wypadło
Umordowałem sie straszliwie. Wyciaganie silnika w pojedynkę = masakra 2.0 waży sobie trochę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-09-2011, 21:33
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Wyciaganie silnika w pojedynkę = masakra 2.0 waży sobie trochę. |
To fakt.Podziwiam zapał.Oby tak dalej. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-09-2011, 09:59
|
|
|
JAM_BELFEGOR, moje gratulacje. Możesz zdradzić, co to za linki ? Podejrzewam, że może do holowania, lecz wydają mi się za cienkie oraz stawiam tak na pół serio pół żartem, iż to linki do wspinaczki górskiej |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-09-2011, 11:12
|
|
|
maxi, hehehe wspinaczki chyba silnikowej Na serio to obydwie są holownicze czerwonej używam awaryjnie przeważnie, jak holuje a niebieska to tandeta z marketu (została po holowaniu jakiegoś malucha) nie używam jej gdyż jest podejrzanie cienka zresztą widać jak się napręża. Wszystko zawieszone do wyciągarki łańcuchowej do 3T i na uchwycie sufitowym mojego patentu. Zresztą planuje rozbici drugi solidniejszy z dwóch ceowników tak z 8-10mm w przekroju żeby miały. Całość powinna mieć udźwigu około 1T |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-09-2011, 15:18
|
|
|
cały czas do przodu, elegancko remontujesz to serce czy bawisz się w coś większego a do wyciągania silników, ogólnie wieszania ciężkich rzecy świetne są pasy bezpieczeństwa, prędzej zarwiesz strop niż pasy |
_________________ Tune Hard Go Pro
Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-09-2011, 15:26
|
|
|
brynol69, z tymi pasami to różnie bywa ; / Nie zawsze się nadają, a w tle słychać odgłos pękających szwów w wyniku naprężenia. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-09-2011, 15:26
|
|
|
brynol69, Pasy kosztują a linki holownicze którą zresztą już miałem nie zerwie silnik ważący ~150-200kg (Nawet tania marketów'a ma uciągu najmniej 2T) Co do serduszka się zastanowię, nie ukrywam że bardzo ciężko teraz u mnie z finansami
** Dodano: 16-10-2011, 19:47 **
Dziś cześć grupy Małopolska dla której WIELKIE DZIĘKI !!! pomogła mi przestawić moją włoszkę na bok. Dzięki tej operacji będę mógł swobodnie przeprowadzić wszelkie naprawy podwozia oraz zrobić pełną konserwację. Przy okazji położy się nowe miedziane przewody. Jeszcze raz podziękowania dla Dawida z bratem oraz Marcina z Magdą, którym tak defakto wiszę po dobrym browarku
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-10-2011, 19:31
|
|
|
gdyby nie Magda to rady byście nie dali |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-10-2011, 19:50
|
|
|
konikks, Oczywiście, w sumie to ona sama dźwignęła a myślmy mówili tylko jak i gdzie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|