Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR
Autor Wiadomość
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 19:56   

JAM_BELFEGOR, działaj tam szybko bo sprzęt potrzebny :lalala:
Lampki strobo zapomniałem :sciana:
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 19:58   

Nie martw się ja też :lalala: Co do wywrotek to jesteś na liście pierwszy dostaniesz razem z belkami :lalala: Myślę że 1-2tyg się z tym uporam zależy teraz od tego ile czasu będę miał po robocie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 20:00   

JAM_BELFEGOR, z tego co tam okiem rzuciłem, to małe spawanko się jeszcze szykuje :>
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 20:03   

Kajlon, Niestety są jeszcze 3 miejsca które odsłoniły się po zdjęciu plastikowych nadkoli i aż mi głupio prosić cię.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 20:07   

JAM_BELFEGOR, luzik :D na podłużnice mam nawet odpowiednio grubą ocynkowaną blachę ;D trzeba będzie ciąć odrazu kwadrat 15x15 bo widzę, że to samo co u mnie było :?
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 20:16   

Nie mam dobrego zdjęcia by ci to pokazać w każdym bądź razie nie wielki fragment na przeciwko mac persona i fragment do przykręcania osłony nadkola, oraz tam gdzie nie ma koła przy frontowej zaślepce progu zjadło trochę blachy (to akurat widać na 6tej fotce).
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 20:20   

Widziałem przy podrywaniu fury oba te miejsca :> tylko 2 strona jak wygląda ? to samo czy lepiej ?
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-10-2011, 20:44   

Mniej o to przy zaślepce z progu, reszta podobnie lub troszkę mniej.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 17-10-2011, 09:45   

Ale kostki brukowe jak ładnie ułożone ;D
A te podpory pod koła to sam robiłeś? Nie głupie ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-10-2011, 10:53   

Cytat:
Ale kostki brukowe jak ładnie ułożone ;D
Za płotem stoi porzucona po budowie naszego budynku paleta z cegłami i taką kostką zarosła już trawą na 2m ale ja ja sobie wypatrzyłem :lalala: co się będzie marnowało hehehe.
miszko napisał/a:
A te podpory pod koła to sam robiłeś? Nie głupie ;)
Nie mam spawary :( ale można kupić. Bardzo stary paten jeszcze z przed czasów podnośnika :lalala: A zainspirował mnie kolega z tego tematu http://forum.tempra.org/t...a+antykorozyjna :lalala:

** Dodano: 18-10-2011, 21:41 **
Jestem w trakcie prac nad spodem, póki co nie było żadnych niespodzianek podłoga cała. Trochę rdzy oczywiście było głownie w okolicy rantów i miejsc na podnośnik, ale z tym dałem sobie rade. Wkrótce fotki. Niestety zaskoczyło mnie nadkole to co wyglądało jak niewinna mała rdzewiejąca dziurka okazało się być spora rozpadliną ukryta pod izolacją. Tak to wyglada w trakcie rozgrzebywania.

Pochłonęło mi to dość sporo czasu tym bardziej że zjadło mi prawie całą tarczą a nie miałem nowej pod ręką, ale jakoś się udało. Teraz czeka mnie druga strona i znowu szukanie spawacza, lub duży :D w stronę dobrego wujka "K" ;D

** Dodano: 20-10-2011, 14:25 **
Spód wyczyszczony, tam gdzie nie poszło ręcznie dotrawiłem fosol'em. Wczoraj wszystko umyłem dokładnie myjką ciśnieniową i szczotą ryżową ;D Powiem tyle ktoś konserwował spód wcześniej przede mną. Położył jakiś środek najpewniej na bazie bitumu i jakiś asfaltów. Po prostu masakra po oczyszczeniu spodu byłem czarny jak węgiel, co gorsza nie mogłem się domyć. W życiu nie brałem 3-4 pryszniców pod rząd i nie myłem 6 razy głowę. Na fotce widać jak wygląda posadzka po szorowaniu proszkiem i myjką. Producentów takiego syfu to .... :doubt: nie będę kończył. Nad skutecznością też bym dysputował bo tam gdzie najwięcej wody z pod kół leci wypłukało tą rewelacyjną izolację. W niektórych miejscach woda dostała się pod ten syf i gryzła swobodnie metal tak że odeszła całym płatem. Dlatego jak ktoś mi napisze że np. BOL to rewelacyjny środek do konserwacji podwozia to będę :bambam: Teraz całość stoi i schnie a kaloryferek mu pomaga. Za 2-3 dni malowanie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 20-10-2011, 15:34   

Temat śledzę,oczy przecieram... tyle pracy :roll: Szacun 8)

Patrząc na spód Delty przez pryzmat podłogi w mojej ostatniej(młodszej) Tempry.to tu masz Panie nówkę sztukę :)
_________________
Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...

Lancia Kappa SW 2.4 Tds

     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-10-2011, 22:56   

Zastanawiam się na olejem dla mojego silniczka (dla nie śledzących od początku 2.0 16V). Oczywiście przewertowałem sobie temat: "olejowa gadanina" i wyselekcjonowałem sobie te nad którymi teraz się zastanawiam.

Valvoline Max Life 10W40 10W-40 5L http://lucartoil.istore.p...ml?partner=1984
Motul 6100 Synergie+ 10w40 5L http://motul.sklep.pl/95-...-rpm-0w-20.html

Te oleje wypluło ze stronek producentów przy dobieraniu olej / silnik. Ja myślicie ?

Dodam oczywiście ze silnik przejdzie remont, oraz to nie ma być auto do codziennej oszczędnej jazdy :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-10-2011, 12:54   

ja regate z 2.0 16v po dotarciu silnika zalalem dedykowanym selenia racing 10w60
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-10-2011, 13:34   

Myślałem tez nad selenią ale 2l kosztują 80zł najmniej, a do układu wejdzie jak nic 5l jak nie lepiej. No nic pomyślimy, a o seleni mam bardzo dobre zdanie w końcu mój były tipek jeździł na niej cały swój żywot (co prawda na czerwonej, ale jednak). Wymiana co 15.000 najmniej lub co roku i tak dalej był ładny. Zaś auto miało po 16latach użytkowania wzorową kompresję.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-10-2011, 07:55   

zle podejscie do tematu:) zastanawianie sie, czy warto dolozyc raz w roku stowe do topowego oleju , czy lac "costam costam" moze owocowac "korbabokiem" w najmniej oczekiwanym momencie:) Kompleksowy remont 16v kosztuje pare tysiecy zlotych, przy takim wkladzie czasu kasy i pracy wlasnej {zakladam, ze bedziesz po szlifach sobie sam silnik montowal} jaka roznica , czy dasz za oliwe 120 czy 250 zl?:)
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-10-2011, 11:14   

bart128, oczywiście zgadzam się z tobą i masz 100% racji, ale wciąż bije się ze swoimi demonami (tym bardziej że Valvoline i Motul to ta wyższa połka a nie jakie popłuczyny z Tesco) :lalala: Tak jak napisałem wyżej Selenia czarna będzie brana pod uwagę. Dzięki za opinie.
P.S: jak tam twoja regata?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-10-2011, 06:40   

Przy regacie troche mniej dlubie ostatnio, bo kupilem pare miesiecy temu pande 4x4 1.0 gaznikowa i juz zdazylem popsuc silnik:D tak ze wlasnie robie przekladke na 1.2 z punto. Do regaty ostatnio wymodzilem lekka rozporke kielichow z aluminium i w sumie chyba tyle w tym sezonie.

_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-11-2011, 20:41   

Dobra, wrzucam wreszcie fotki skończonej podłogi, po długich walkach z farbą i małą wpadką ze złym doborem chemii (co niestety wydłużyło pracę, bo trzeba było wiele rzeczy odnowa robić) w końcu się z tym uporałem. Podłoga wyczyszczona, wytrawiona, wymyta jak na wcześniejszym zdjęciu, została pomalowana specjalną farbą antykorozyjną a na całość była niewtryśnięta jeszcze kilka warstw innej czarnej farby (głównie chodziło żeby środek pod wydech był w tym samym kolorze co reszta). Na całość poszła naprawdę gruba warstwa ochrony do podwozi firmy Novol seria gravit 600, naprawę polecam, jest świetny i nie zachowuje się jak te tanie badziewne środki na bazie asfaltów i btumów (np. Boll) do których lepi się cały syf z drogi. Środek zastyga mniej więcej w godzinę i można się po tym czasie przytulać do niego bez obaw że się wybrudzimy.



Dla przypomnienia tak wyglądała podłoga przed robotą

Teraz czeka mnie konserwacja blach pod tłumiki i odnowa stelażu pod drążek skrzyni biegów. Będę oczywiście zakładał od razu nowe przewody miedziane.
P.S: jeśli ktoś wie gdzie w Kraku dorabiają porządnie na wymiar w dobrej cenie to proszę o jakiś namiar.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-11-2011, 22:34   

może kup sobie maszynke do robienia przewodów. jej cena i koszt wyprodukowania przewodów wyjdzie lepiej niż dorabianie w zakładzie.

PS. ładnie ogarnąłeś podłogę :D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-11-2011, 22:43   

Przemku jak chcesz "zlote" to dam Ci namiar :)
A tak serio to Motorino na Wielickiej jakis rok temu mialo konkurencyjne ceny przewodow.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-11-2011, 23:00   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
PS. ładnie ogarnąłeś podłogę :D
Jeszcze belkę i sanki trzeba ściągnąć i oddać do piaskowania :lalala:
Raku napisał/a:
może kup sobie maszynke do robienia przewodów. jej cena i koszt wyprodukowania przewodów wyjdzie lepiej niż dorabianie w zakładzie.
Zastanawiałem się nad tym ale takie uczciwe zestawy to wydatek około 150-200zł + materiał + końcówki i wyszło że taniej lub w porównywalnej cenie można kupić gotowe miedziaki.
konikks napisał/a:
A tak serio to Motorino na Wielickiej jakis rok temu mialo konkurencyjne ceny przewodow.
No to przedzwonię sobie do nich dzięki.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 29-11-2011, 02:25   

No prace pełną prą ;) Kiedy koniec :?: Kiedy zobaczymy ją na drodze :?:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
  
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-11-2011, 11:51   

egon napisał/a:
No prace pełną prą ;) Kiedy koniec :?: Kiedy zobaczymy ją na drodze :?:
eee gdzie tam pełną parą, jak ma wolny czas to coś przy dłubie, poza tym chroniczny brak kasy wydłuża wszystko :doubt: A kiedy będzie na drodze to tego najstarsi górole nie wiedzą :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-11-2011, 13:00   

JAM_BELFEGOR, jak kupisz maszynkę do przewodów to zawsze możesz klubowiczom dorabiać za kasę to ci sie szybko zwróci :P
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 01-12-2011, 13:05   

Pierwszy zdjęcie u góry po prawej. Tam w rogu progu (też po prawej przy tylnim kole) nie masz przypadkiem dziurki? To nie jest przypadkiem od rudy?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load