LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-12-2011, 13:19
|
|
|
Nie to jest dziurka wiertłem zrobiona (nie wiem czy fabryczna, czy ktoś przewiercił) straciła kształt bo troszkę brzeg nadgryzła rdza i przy szlifowaniu zrobiła się "ósemka" w to miejsce będzie zatkane zaślepką, taka jak w otworach technologicznych i doszczelnione klejem. O ile myślimy o tym samym miejscu Próg jest w porządku bo przy wstawianiu kawałka w nadkolu można było sobie go od środka obejrzeć (kilkanaście postów wstecz jak Kajlon spawa widać ten próg od środka) |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 01-12-2011, 14:24
|
|
|
W Lybrze na końcu też mam dziurkę i jest to fabryczna. Tyle, że u mnie to już chyba i tak nie zda egzaminu to bo kupnie jej progi wewnętrzne przejechałem "asfaltem". |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-12-2011, 19:58
|
|
|
Dziś popracowałem sobie przy moście nad katalizatorem oraz blachach osłonowych wydechu. Wszystko zostało oszlifowane, wyczyszczone, przetarte fosolem dla zabicia resztek rdzy i zwiększenia przyczepności dla farby oraz odtłuszczone acetonem technicznym. Dalej blachy pomalowane farbą żaroodporną do 650 stopni zaś most farbą anty korozyjną. Jak wszystko przeschnie pomaluje drugą warstwę. Na zdjęciach widać jak most był pokryty mnóstwem malutkich purchli na szczęście rdza powierzchowna (bardziej nawet odparzenia lakieru, czyli początkowe stadium korozji) i łatwa w usunięciu niemniej strasznie czasochłonne bo trzeba było szorować dosłownie każdy zakamarek.
** Dodano: 09-12-2011, 20:53 **
Dziś znowu wyczyściła się z rdzy, wytrawiła, odtłuściła i pomalowała kolejna partia elementów, na razie podkład reagujący. Do tego fotka przy aucie żeby nie było że nic się nie dzieje. W najbliższych dniach będę dorabiał przewody miedziane.
** Dodano: 11-12-2011, 17:39 **
Dziś chłopaki przywiozły mi prezent na mikołaja Ślicznie dziękuję dla Maćka za transport i 4paku pamiętam, nawet kupie takie lepsze
Belka fabryczna funkiel nówka W mojej poleciały gniazda na odboje i generalnie jest dość mocno spracowana |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-12-2011, 17:51
|
|
|
JAM_BELFEGOR, na zdrowie
|
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-12-2011, 17:53
|
|
|
Pięknie coraz więcej zabawek do wyniesienia w nocy |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-01-2012, 15:07
|
|
|
jak tam pracę na Lucyną ?? |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-01-2012, 18:47
|
|
|
Położyłem już w większości przewody hamulcowych, plus maluje sobie różne farfocle ze spodu auta, no i szukam odpowiedników śrub oryginalnych w stali nierdzewnej. Od jakiś dwóch / trzech tygodni prace na razie stoją gdyż w garażu jest po prostu zimno a ja dodatkowo nie mam czasu, masa roboty w pracy. Projektu oczywiście nie porzucam żeby nie było.
Dodatkowo zakupiłem sobie 16 x 7,5 calowe felgi TSW, oczywiście pójdą do odnowienia. Bo poprzedni właściciel maił chyba jakąś umowę ze swoją mieścinką na usługę szlifowania krawężników
Niestety brakuje dwóch dekielków i jednej spinki. O ile dekielki bardzo łatwo dorobić bo to nic innego jak krążek aluminium tak spinki do nich są bardzo nietypowe |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 18-01-2012, 16:28
|
|
|
Miło się czyta takie tematy
Powodzenia w dalszych pracach |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 17:24
|
|
|
No i przybył kolejny stuff, po który trzeba będzie jechać taczkami
JAM_BELFEGOR, jeśli nie tajemnica to ile dałeś za te felunek ? niezły zworek, będzie dobrze wyglądać |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 20:05
|
|
|
Obawiam się, że felgi z tyłu na dużych podbiciach i z pasażerami z tyłu będą obcierać. Mam takie rozmiar et nie pamiętam, ale nie jest jakieś zupełnie inne od seryjnego i u mnie obciera, "teraz"(bo delta nie jeździ) już mniej, bo trochę postukałem młotkiem tu i tam. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:13
|
|
|
Cytat: | Obawiam się, że felgi z tyłu na dużych podbiciach i z pasażerami z tyłu będą obcierać. Mam takie rozmiar et nie pamiętam, ale nie jest jakieś zupełnie inne od seryjnego i u mnie obciera, "teraz"(bo delta nie jeździ) już mniej, bo trochę postukałem młotkiem tu i tam. | waliłeś jak ten gość z filmiku o subwoferze co w slipach naparzał w bagażnik bo mu nie pasowało he he zobaczymy jak będzie nie będę martwił się na zapas, a jakie oponki miałeś jeśli można wiedzieć.
Kajlon napisał/a: | JAM_BELFEGOR, jeśli nie tajemnica to ile dałeś za te felunek ? niezły zworek, będzie dobrze wyglądać | Generalnie w cenie złomu, jak je kupowałem to wyglądały jak by je facet z jakiegoś okolicznego bagna wyłowił po dużej ilości wody i detergentu zaczęły wyglądać tak jak teraz choć i tak daleko im jeszcze do mis roku przede wszystkim trzy są dość mocno zrysowane co widać. Dlatego całość poleci do piaskowania i dostanie nowy lakierek. Generalnie i tak mi się to nawet z odnawianiem opłaciło stosunku do tego ile trzeba dać za solidną mięsistą 16stkę a w tej nie dość że mi się bardzo wzór spodobał (bo lubię takie klasyczne, nie trawie taki udziwnionych) to jeszcze trafiał mi się markowa fela której mogę być pewien, a nie chińskie badziewie które obecnie zalało rynek i mało tego nawet bezczelnie podrabiają znanych producentów ( warto choćby to sobie przeczytać http://www.google.pl/url?...1FnMaEg&cad=rja ). |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:20
|
|
|
fela ładna i wzór pasuje do sylwetki auta na to dobra oponka i będzie elegancko, dobijaniem bym sie nie martwił sądzę że rzadko będzie ktoś z tylu jeździł:) zanim dasz do piaskowania i malowanie, to wrzuć na maszynę sprawdź czy nie są ósemki, co by potem przy prostowaniu lakieru nowego "przypadkiem" nie uwalili... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:25
|
|
|
Czy tylko u mnie ten link nie działa? |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:26
|
|
|
P.S: Dziś przyszło jeszcze parę pierdółek których mi brakowało. Przede wszystkim polowałem na zaślepki progów bo u mnie ich nie było od chwili kupna. Są czujniki ABS na przednią oś, jak ktoś nie wie dlaczego musiałem je zdobyć zapraszam kilka zakładek wstecz. Tu też sukces bo bardzo ciężko je dostać (większość nie wie jak je wyciągnąć ze zwrotnicy i po prostu je rozwala. Co się napalałem że już je będę miał to gość odpisywał że mu się skruszyły w rekach), panel nawiewu - bo mój od zakupu był dość mocno pokiereszowany, no i listwa przy tylnej kanapie moja była połamana i sklejona co mnie raziło i nie dawało spokoju
Bdm, felgi sobie wstępnie sprawdziłem układając je na prostej posadzce jedna na drugiej i patrząc czy wszystkie krawędzie się idealnie stykają... no i stykają się. Nie ma krzywizn itp. Potem puściłem je na prostej przed siebie patrząc czy leci równo i czy nie kolibie się na boki... też jest ok. Może to i śmieszne testy, ale wstępnie zapowiada się że na wyważarce nie powinno być problemu. shwax, trzeci raz go już wklejam i dalej to samo działa przez chwilę a potem kaput proponuje wpisać w googla takie hasło: podróbki felg aluminiowych - to będzie pierwszy link
Poszukuje jeszcze białego kruka a mianowicie listwy pod grillem z wersji turbo z pakietu zendera mac1us, pewnie wie o czym piszę, bardzo ciężko to upolować. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:39
|
|
|
Ja mam w miarę sensowny rozmiar 205/45/16 na razie chińczyki jak budżet pozwoli w tym roku zmienie na tajwańczyki czyli Federal 595rs. W slipkach nie, ale mlotkiem w nadkole od środka i pomogło, bo już było wytarte do blachy, troche do dupy wygląda teraz jak tył jest wąsko w stosunku do przodu na szerokim zawieszeniu.
Mam pytanie, czy będziesz w stanie np. za 2 miechy dorobić mi przewody hamulcowe do Delty jeśli będę je potrzebował? Czy potrzebny Ci będzie wzór czy nie, jaka przybliżona cena za całe auto, bo masz pojęcie ile metrów poszło miedzi na to. |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:43
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | ... trzeci raz go już wklejam i dalej to samo działa przez chwilę a potem kaput... |
Ok, znalazłem wcześniej ale nie wiedziałem czy to ten , a że z reguły ciekawe rzeczy kolego wrzucasz to chciałem poczytać .
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Poszukuje jeszcze białego kruka a mianowicie listwy pod grillem z wersji turbo z pakietu zendera |
No, no widzę, że dbasz o detale jestem bardzo ciekaw efektu końcowego, choć nie ukrywam, że bardziej interesuje mnie co tam w końcu pod maską zagości. Zostanie seria, coś podłubiesz, czy będzie przekładka na zupełnie inną bestie Koniecznie daj szczegółowe opisy jak się już coś ruszy w temacie |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 21:46
|
|
|
mac1us napisał/a: | Ja mam w miarę sensowny rozmiar 205/45/16 | też taki rozmiar planuje shwax napisał/a: | No, no widzę, że dbasz o detale jestem bardzo ciekaw efektu końcowego, choć nie ukrywam, że bardziej interesuje mnie co tam w końcu pod maską zagości. Zostanie seria, coś podłubiesz, czy będzie przekładka na zupełnie inną bestie Koniecznie daj szczegółowe opisy jak się już coś ruszy w temacie | wszystko rozbija się kolego o pieniążki, jak będą to będzie 2.0 VT jak nie to seria lekko dociśnięta, a VT zostawiamy na przyszłość.
mac1us, chcesz to ci zrobię nie ma problemu, ale ukształtować musisz sobie sam. Ja robiłem to na wzór starych i potem robiłem korektę na aucie. Tylny odcinek trochę zmieniłem bo nie potrzebnie składał się z dwóch przewodów. U mnie wyszło 15m + ponad 20 złączek o ile pamiętam. Ceny masz w moim temacie o przewodach, oczywiście możesz sam kupić materiał mnie to obojętne i tak robię to w cenie kilku piw Można też zrobić wersje pomijającą korektor tylnej osi. Od ciebie tylko zależy. Może być tez w peszlu tak jak ja sobie to zabezpieczyłem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 22:00
|
|
|
Korektor na 100% usuwam tylko miejsce zajmuje i problemy mi teraz stwarza, nie wiem czy w ogóle będzie potrzeba ich wymiany zobaczymy jak będzie jak wyleci zawias z tyłu.
Listwe, plastikową pod lampy miały wszystkie 16vt, kilka razy spotkałem się z nimi w 1,8 16v. Chciałbym ją mieć bardzo ze względu na dodatkowe powietrze do ic i dolotu, ale niestety nie zawsze chcieć to móc.
Masz jakiś planowany termin zakończenia prac, czy jest luźny, pewnie sporo zależny od kasy. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-01-2012, 22:08
|
|
|
mac1us napisał/a: | Masz jakiś planowany termin zakończenia prac, czy jest luźny, pewnie sporo zależny od kasy. | I tu trafiłeś... dokładnie od kasy (której zawsze brak ) i czasu, bo póki co robota pochlana mi większa cześć dnia, ale nie ma co narzekać powoli powoli i w końcu dopchamy ten wagon na stacje Jak się zdecydujesz na przewody to daj znać.
mac1us napisał/a: | Listwe, plastikową pod lampy miały wszystkie 16vt, kilka razy spotkałem się z nimi w 1,8 16v. Chciałbym ją mieć bardzo ze względu na dodatkowe powietrze do ic i dolotu, ale niestety nie zawsze chcieć to móc. | Mam podobne pobudki tylko mnie zależny na lepszym schłodzeniu komory silnika bo straszny war pod maską z racji małej ilości miejsca. Poza tym listwa fajnie wygląda nie ma co ukrywać |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Rudiger
Wiek: 46 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 130 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 19-01-2012, 10:18
|
|
|
Jam, taka informacja
W Delcie mam felgi 15", 7 szerokie ET25. Na tym opony 195/55 R15.
Z tyłu koła ocierają o nadkola (zewnętrzną część nadkoli). Nawet w pojedynkę na dużych bujnięciach. Amortyzatory z tyłu nowe MM.
Także weź to pod uwagę. Dużo zależy od ET twojej felgi. |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 19-01-2012, 10:58
|
|
|
Dobra rurka i nic nie będzie obcierać |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 19-01-2012, 11:32
|
|
|
Fele po dokładnej obróbce ; ) jeszcze będą się pięknie prezentować, swoją drogą czego to chinole nie podrobią. Polecam szczególnie filmik z linka zapodanego przez jam'a. Oryginalny BBS ; D nie dał szan chińskiemu szajsowi ; D Siła nacisku zrobiła swoje hehe |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-01-2012, 16:52
|
|
|
Panowie nie no nie dajmy się zwariować weźcie sobie pierwszy lepszy kalkulator opon i przeliczcie sobie jaka jest faktyczne różnica między fabryczną oponą dla delty II 2.0 139KM (185/55 R15 lub 195/50 R15) a R16 205/45 ... nie chce się szukać to jak podam trochę ponad 6 mm więcej na całej średnicy to źle dobrane ET przyczyniło się do obcierania a nie wielkość koła. Moje felgi maja ET zbliżone do fabrycznych felg. A jak będą problemy to najwyżej zejdzie się jeszcze 5% z profilu albo będzie się waliło młotem :lalala
P.S: dla kolegi z oponą 195/55 R15 odchyłka wynosi już 11mm na całkowitej średnicy od wzorcowej opony do tego prawie 20mm od standardowego ET zrobiło swoje |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-01-2012, 18:59
|
|
|
W tym wypadku raczej aż tak wielkiej roli nie gra wysokość koła lecz jego szerokość. Wysokość jest prawie nie zmieniona, a szerokość jest większa o 1,5 cala. Jeszcze małe, ale z mojej strony mam gleba nie wiem ile, ale chyba -40. |
|
|
|
|
|