Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo Ottovalvole HF Turbo
Autor Wiadomość
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-12-2009, 20:59   

Raku, tajemniczy kolego,do którego pudła to ładujesz :?:
Chyba,że jest jakaś bramka nr 3 :?: i znów zagadka dla zainteresowanych :lol:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-12-2009, 08:49   

dziura, no a w jakim temacie są zdjęcia? tak tak do Tipo 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 15-12-2009, 12:58   

Raku, tak jak kolega wyzej napisał, prosimy o fotki i opis z prac (jesli nie stwarza to problemów) przynajmniej zimą bedziemy mogli poczytac, a ja bede sobie wyobrazał, ze tez mam taki potencjał :P
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 15-12-2009, 13:09   

Raku napisał/a:
Dokładnie tak jak napisał Grigori ;D , a reszta się domyśliła :)
wałki z NA


Czyli jednak nie idziesz w hardcor i catcam'sy ;D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-12-2009, 14:57   

ubek, szpieg :P

Nie, do Catcamsów musiałbym mieć jeszcze większe turbo, zakuty silnik i zakres użytecznych obrotów 5-7krpm :lol:

byłoby: nic się nie dzieje..........nic się nie dzieje.........nic się nie dzieje......jeb :dresik: pojechał :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
  
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 15-12-2009, 15:06   

Raku napisał/a:
ubek, szpieg


haha trzeba wiedzieć gdzie ucho przyłożyć ;)

Raku napisał/a:
musiałbym mieć jeszcze większe turbo, zakuty silnik i zakres użytecznych obrotów 5-7krpm


si si zdążyłem się dowiedzieć, ale i potencjał większy :) Jak Ci braknie N/A to będzie trzeba przerabiać ;D

** Dodano: 15-12-2009, 15:07 **
Raku napisał/a:
jeb pojechał


raczej stracił trakcje :P
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-12-2009, 22:32   

oj nie, pojechał i to grubo :)
Ale nie, to jeszcze nie ten etap. Najpierw małymi kroczkami, zobaczymy co da się na tym setupie uzyskać :)
Później będę kombinował:)
BTW, ciągle leży nitro w garażu :crazy:

Blok:



Głowica prze obróbką:

_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 16-12-2009, 12:02   

Pewnie wyjdzie, ze sie nieznam, ale piszesz, ze chodzi o Tipo, a głowica jest osmiozaworowa :roll:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-12-2009, 13:40   

egon., To jest głowica z lancii delty 1.6 HF Turbo tak jak inne rzeczy z fotek i to wszystko wyląduje w Sedici :D
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 16-12-2009, 13:42   

Kajlon, ano tak, przeciez o tym mowa :sciana: :P
A co z ori sercem Sedici :?:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-12-2009, 14:46   

Raku że tak powiem gdzieś Ty kurna babka znalazł ten blok/silnik w taki stanie, głowica jeszcze "stare" pokrywy wałków, dół silnika tzw. "prosty" blok bez balansu ;] Dobry stary silnik na pewno sprzed 90r., 200kucy wypluje bez jęknięcia.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-12-2009, 23:35   

Dokładnie tak, ten silnik wyląduje w Tipo :)

Skąd wytrzasnąłem? hmm..
Blok spod warszawy :)
Głowica pod Górą Kalwarią :)

Blok ma jeszcze ori szarą farbę ;D

brudna obrobiona głowica ;)



Edit

Parę dni temu odebrałem wałki.
Wałki od t/t 2.0 z większym wzniosem względem 1.6T :D 1.6T ma 9,1/8,6 a 2.0 ~10mm :D

_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 21-12-2009, 22:16   

Raku, chyba chcesz żeby czapka odfrunęła ;] Dmuchaj ile wlezie, może korba bokiem nie wyjdzie ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-12-2009, 23:06   

Nie, nie chcę ;]

Taki patent wg GC daje ~20KM.

Dmuchane będzie 1-1.2b, tak sądzę ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-12-2009, 18:10   

Raku napisał/a:

Taki patent wg GC daje ~20KM.

Dmuchane będzie 1-1.2b, tak sądzę ;)


Takie patenty to się od lat stosuje w 2.0 16VT, pcha się wałki od wolnossaka 16V i na dzińdybry wskakuje +15KM bez dotykania czegokolwiek.

Co do dmuchania, gadaj zdrów, już ja wiem na ilu się skończy ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-12-2009, 20:57   

Pewnie na tylu ile wyda tułbo bułbo, czyli 1,1-1,2b ponoć :lalala:

Kiedyś mówiłem że mam w planie obszywać 'pakiet abarth'. Tak też się stało, ale zdjęć nie wrzucałem, zapomniałem. :D
Teraz przypomniał mi kolega dawid, który zwrócił się z prośbą pomocy przy składaniu klaksonu..
Ja również łatwo nie miałem, spędziłem kilka dobrych godzin w aucie, klnąc na czym świat stoi, że ktoś wymyślił to w taki beznadziejny sposób. Ale banan na twarzy jak zaczęło to działać - bezcenne.

Kierownica w miejscach trzymania dłoni posiada perforowaną skórę, reszta zwykła + całość obszyta czerwoną nicią. W końcu na zewnątrz też czerwone dodatki ;)







Ładnie?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-12-2009, 21:01   

Raku, powiem cię że mi się bardzo podoba.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-12-2009, 21:10   

Raku, Ładnie to mało powiedziane. Rewelacja. :D
Trzymam kciuki za nowe serce
  
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 22-12-2009, 21:11   

moglbys rozpocząc masowa produkcje takich mieszkow ;) :dlon: super !
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-12-2009, 21:39   

dobra, dobra. Obszywać, w sensie tapicer :lol:
Ja zapakowałem, poczta podrzuciła, tapicer pomierzył, użył nożyczek, nici i igły ;D

Dzięki, mi też naprawdę się podoba. Wsio rewelacyjnie leży w dłoniach, a i wygląda nieźle.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 22-12-2009, 23:44   

Odsadzenie naby Ci nie przeszkarza? mnie denerwowało :) nie mogłem się dobrze ułożyć w fotelu :)

W Corsie mam podobne odsadzenie ale inne fotele :D

Raku napisał/a:

Dmuchane będzie 1-1.2b, tak sądzę


haha haha haha haha chyba na początek, a później skończy się tak jak Grzesiek pisał :badgrin: z góry wiadomo ile będzie dmuchane :D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-12-2009, 00:01   

ubek napisał/a:
Odsadzenie naby Ci nie przeszkarza?

Nie, daję radę. siedzę w sumie dość blisko kiery :)

Pozycje mam dobrą, łopatki na fotelu nadgarstki oparte o kiere na górze. Jak wciskam sprzęgło nie naciskam udem na fotel ;D

Nie zrobię nic więcej, na co pozwoli sprężarka.
Ba, nie zrobię nic więcej niż to co przyjmie silnik :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-12-2009, 17:51   

Raku, co do odświeżenia pakietu to po prostu bajka... kurka aż się pośliniłem ;D
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 23-12-2009, 19:21   

Raku, rewelka :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-12-2009, 19:45   

Raku, gdzie robiłeś i ile dałeś? Ja robiłem sam ale źle mi wyszło, jakoś śmigam ale na taką robotę też bym się skusił bo kiera super
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load