Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo Ottovalvole HF Turbo
Autor Wiadomość
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-04-2010, 17:54   

Kiedy ten strucel w końcu wyjedzie??
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-04-2010, 18:21   

maj? :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 01-04-2010, 18:41   

to mozesz zacząc 'maic' towar % :) bo jak nie oblejesz to nie bedzie chodziło.. ;)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-04-2010, 15:01   

Raku, a możesz zdradzić gdzie masz plany upchać intercooler? Bo jest dość spory :)
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-04-2010, 15:12   

pod zderzakiem raczej nawiecej miejsca..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-04-2010, 15:31   

Stivi, też pomyslałem o takiej lokalizacji, ale czy w takim wypadku w zimie nie będzie problemu biorąc pod uwagę to że na drogach jest masa soli, itp?
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-04-2010, 15:39   

podejrzewam ze to nie bedzie auto na wozenie tylka na codzien :D ;) tylko od niedzieli i zlotu;d a czy sol z drogi ma jakis wplyw to nie wiem
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-04-2010, 15:45   

No w sumie tak to wygląda, że to nie będzie zwykły dupowóz... :lol:

Ale tak po prostu jestem ciekaw czy nie byłoby problemu zimą jakby intercooler wsadzić w okolicy wlotu pod rejestracją :)
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 07-04-2010, 16:28   

intercoolery są normalnie montowane w tym miejscu w autach seryjnych, NP.: Mitsubishi Lancer EVO. wystarczy czasem przeczyścić jak każdą inną chłodnicę
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-04-2010, 19:12   

IC będzie za zderzakiem, przed chłodnicą wody.
FMIC, takie normalny, klasyczny montaż.

Fakt, jest spory, ale mam nadzieję, że uda się upchnąć go bez cięcia zbytniego zderzaka.

Dementuję, autem będę jeździł codziennie. :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
engine16 



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 114
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-05-2010, 18:27   

to bedzie ścigant,dawaj jakas galeryje wreszcie,chociaz z prac nad autem :sciana:
_________________
"DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-05-2010, 19:55   

Z prac nad autem zdjęć niema, nie ma czemu zdjęć robić.

Silnik złożony czeka na odbiór.

A ja czekam na termin wolny w warsztacie, szacowany przeze mnie termin złożenia odsunął się dość znacznie :?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-05-2010, 22:13   

Szkoda kurde, bo jak zobaczyłem Twój temat na wierzchu Raku to pomyślałem, że to już "ten" moment, no ale lepiej poczekać na wybrany warsztat niż 2 razy robić u Pana Bronka w stodole.
_________________
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-05-2010, 22:42   

Właśnie dlatego to tyle trwa.
Ucząc się na własnych błędach - po 30kkm w temprze obróciła się panewka - więc postanowiłem zrobić to u kogoś kto ma pojęcie, może nie o 1.6T ale 1.8 - 2.0TC więc.. A teraz poczekam na termin do kolejnych chłopaków 'jarających się', tym razem lanciami.

Mógłbym oddać to 'pana Kazia' bo niby tylko spiąć ze skrzynią, wrzucić do auta, niby tylko zamontować chłodnicę.
Ale nie po to silnik wygląda jak nowy, nawet zaślepki w bloku ma nowe, kółka rozrządu, pompe wody, wszystko wymyte w ultradźwiękach, bądź w kąpieli w kwasie, żeby pan Kazio mi go upierd..ił wkładając do budy.

Teraz czekam na Stivi'ego i kółka. Ja mam przy silniku na pasek klinowy, a przyda się na wielorowkowy (taki ma alternator).
Do tego kupię wszystkie czujniki nowe, termostat, itepe.

Ciągle nie wymyśliłem jakie wskaźniki kupić.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-05-2010, 23:33   

Zależy ile chcesz ich wstawić, ale osobiście poza tymi co są w seryjnej desce i doładowaniem to wrzuciłbym wskaźnik temperatury gazów wylotowych, temperaturę oleju i skład mieszanki. Ciśnienie paliwa chyba bym darował, bo pompy nie będziesz ręcznie zapuszczał. Obrotomierz masz, ciśnienie oleju, podciśnienie i temperaturę chłodziwa też, a voltomierz chyba niepotrzebny.
_________________
     Moneta
 
ToudiQn 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 139
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-05-2010, 00:30   

mrk69, tempreratura oleju jest seryjnie w sedi 8)
_________________
ByŁo :-Fiat Tipo 1.4S 1994r-
ByŁo -Fiat Tipo 2.0 16V- 1992r- Sedicivalvole
Jest: -Subaru Legacy 2.0 Turbo :) 260HP 1996r
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-05-2010, 07:23   

Bardziej chodziło mi o firmę.. ;D
Wiadomo, że będzie EGT, Boost, ciśnienie oleju (ze względu na wróżenie z fusów seryjnego wskaźnika) ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-05-2010, 16:38   

ToudiQn napisał/a:
mrk69, tempreratura oleju jest seryjnie w sedi
#-o skleroza nie boli.
Raku, a masz jakieś do wyboru, czy pytasz będąc zielonym? Najpopularniejsze Autogauge są chyba najbardziej dostępne i w wielu wariantach. Bardzo podobne wizualnie są Glow Shift, ale nie wiem czy w Polsce dostępne. Jest jeszcze Autostyle, ale dla mnie one wyglądają jak odpustowe ;D Z lepszych (i nie oklepanych w co drugim Golfie) miałem do czynienia z Simoni Racing, ale najbardziej na poziome są wg mnie Greddy. Może nie świecą na 100 kolorów i mają proste cyferblaty, ale za to wyglądają elegancko, no ale elegancko też kosztują, bo w porównaniu do Autogauge to ze 3 razy więcej + są trudnodostępne.
_________________
     Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 05-05-2010, 19:02   

czyli wlatuje sonda szerokopasmowa....
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-05-2010, 20:52   

nie wlatuje szerokopasmowa sonda, nie widzę potrzeby.
Ta znajdzie się w wydechu na czas strojenia.

Autogauge z serii SM (najwyższej) jest dostępna od ręki, w wielu autach jeżdzą i ponoć dają radę. Reszta AG to shit.
Autostyle to shit kompletny, o SimoniRacing nic nie wiem.
Greddy czasem da się używki wyłapać w dobrej cenie.
O Defi nawet nie myślę, bo komplet to cena 2wóch Tipków.
STRI ponoć dobre, ale kolor podświetlenia mi nie pasi :)
Chciałbym aby, oprócz pokazywania faktycznych wartości, pasowały również do wnętrza chociażby zielonym podświetleniem.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-05-2010, 22:53   

Zielone mówisz i pewnie czarne tarcze ;D Poszukaj Omori. Greddy są zielone, ale częściej są czerwone lub bursztynowe.
_________________
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-05-2010, 07:44   

Omori mocno niedostępne, i nie wiadomo w razie co jakie czujniki dobierać ;D
Poza tym firma omori już nie istnieje chyba ;)
Pewnie padnie na AG ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-05-2010, 09:43   

Raku, pomyśl nad VDO, zerknij na Alfisti.net do ich shopu, ceny dobre, wygląd niezły i prawdę pokazują, czujniki do dokupienia bez problemu od grupy VAG.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-05-2010, 10:57   

W moim przypadku jednak przyda się warning, chociażby w EGT.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 06-05-2010, 18:20   

Więc tak jak piszesz. Najprościej, najtaniej i w miarę od ręki będzie AG w jakimś klasycznym designie.
_________________
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load